سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حدیث روز/ جمله‌ای که هر روز قبر تکرار می‌کند

امام صادق علیه‌السلام فرموده‌اند قبر هر روز صحبت می‌کند و می‎گوید من قبرم، من باغى از باغهاى بهشت یا گودالى از گودالهاى دوزخم.
مشرق- امام جعفر صادق علیه‏‌السلام فرمودند:
 قبر هر روز صحبت مى‏‌کند و مى‏‌گوید: من خانه غربتم، من خانه تنهایى‏‌ام، من خانه کِرمها هستم، من قبرم،  من باغى از باغهاى بهشت یا گودالى از گودالهاى جهنم و دوزخم.

متن حدیث:

الإمامُ الصّادقُ علیه‏‌السلام:
إنّ لِلقَبرِ کلاما فی کُلِّ یَوم، یقولُ: أنا بَیتُ الغُربهِ، أنا بَیتُ الوَحشَةِ، أنا بَیتُ الدُّودِ، أنا القَبرُ، أنا رَوضَةٌ مِن رِیاضِ الجَنّةِ أو حُفرَةٌ مِن حُفَرِ النارِ.
 


«اصول کافی، جلد3، صفحه 242»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد