سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر 3 شهید

خبرگزاری فارس: پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر 3 شهید

استاندار خوزستان در پی درگذشت مادر سه شهید فداکار استان با صدور بیانیه‌ای درگذشت این مادر فداکار را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پی درگذشت مادر سه شهید فداکار استان با صدور بیانیه‌ای درگذشت این مادر فداکار را تسلیت گفت.

در این متن آمده است: در ایام شهادت امام زین‌العابدین علیه السلام، مطلع شدیم مادر 3 سردار شهید اسلام و یک جانباز و همسر عالم ربانی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ رحیم شریعتی پس از مدتی بیماری، روح پاکش به‌سوی فرزندان شهیدش پرواز کرد.

بی‌شک وجود چنین مادران فداکار و مومنه‌ای که در دامن پاک فاطمی خویش فرزندان رهرو راه اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و شهدای دشت کربلا را پرورش داده‌اند، صبر زینب گونه‌ای در پیش گرفتند و در فراق جگرگوشه‌های خویش شکیبایی پیشه کرده‌اند، برای جامعه مایه برکت و برای زنان کشورما الگویی شایسته اند.

فقدان این مادران رنج کشیده و صبور، سخت و جانگداز است، این بانوی پاکدامن هم اکنون مهمان خوان عظیم الهی و در کنار فرزندان شهیدش متنعم از الطاف بیکران پروردگار یکتاست.

خوشا به سعادت چنین مادرانی که با الگو گرفتن از سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س)و زینب کبری، دنیای خویش را سعادتمند سپری می‌کنند و در سرای آخرت برخوردار از رحمت بیکران الهی و اهل بیت علیه السلام می‌شوند.

اینجانب با تأثر فراوان این مصیبت وارده را به خانواده معزز ایشان و به‌ویژه فرزندانش، برادران عزیزم حاج محمد باقر شریعتی، حاج علی شریعتی و دیگر بازماندگان تسلیت گفته و برای روح آن مرحومه غفران الهی و برای وابستگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد