سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

قرار گرفتن پروژه راه‌آهن اهواز به اصفهان در بودجه سال 95

خبرگزاری فارس: قرار گرفتن پروژه راه‌آهن اهواز به اصفهان در بودجه سال 95

مدیر عامل رجا گفت: راه‌آهن برقی اهواز به اصفهان و تصویب شده در ردیف بودجه 95 قرار دارد که امیدواریم به زودی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، محسن ‌پور سید آقایی در حاشیه افتتاح طرح‌های راه‌آهن این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح‌ها تحول در راه آهن را به وجود آورده است اظهار کرد: استان خوزستان استان بسیار مهمی است و حق ویژه‌ای بر گردن ما دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید به بهترین نحو به خوزستان توجه ویژه شود افزود: امیدواریم به زودی بندر امام به خرمشهر و اتصال آن به کربلا صورت بگیرد.

مدیر عامل رجا با اشاره به اینکه اتصال خوزستان به مرکز کشور از برنامه‌های ماست زیرا که بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور در راه آهن جابه‌جا می‌شود تصریح کرد: راه‌آهن برقی اهواز به اصفهان تصویب شده و در ردیف بودجه 95 قرار دارد که امیدواریم به زودی انجام شود.

پور سید آقایی با ابراز امیدواری از انجام توسعه در راه آهن خوزستان خاطرنشان کرد: کارهای مطالعاتی در رامهرمز و بهبهان صورت گرفته است تا بتوانیم در صنعت راه‌آهن توسعه یافته داشته باشیم.

وی در پایان با تقدیر از همکاری تمام دستگاه‌های همکار این نهاد برای اجرای این طرح‌ها در استان گفت: برای توسعه راه‌آهن در خوزستان نیاز به کمک نمایندگان مجلس و مسؤولان محلی داریم تا صنعت راه‌آهن مدرن داشته باشیم و این صنعت را به کشورهای دیگر ارائه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد