سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تصادف محور امیدیه به دیلم ۴ کشته داد

تصادف
شناسهٔ خبر: 3805331 -
اهواز ـ رئیس پلیس راه خوزستان از برخورد دو خودرو در محور امیدیه به بندر دیلم و کشته شدن چهار تن در این تصادف خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۱ یک دستگاه پراید با یک دستگاه خودروی شورلت در محور امیدیه به بندر دیلم برخورد می کند.

وی افزود: این خودرو که از سمت دیلم به امیدیه در حرکت بود ، برای جلوگیری از برخورد با ماشین سنگینی که جلوی آن در حرکت بوده، به سمت چپ انحراف کرده و در مسیر پرایدی که از سمت مخالف در حرکت بود، قرار می گیرد.

رئیس پلیس راه خوزستان اضافه کرد: متاسفانه هر چهار سرنشین خودروی پراید در دم جان باخته و زن و شوهر سرنشین خودروی استیشن زخمی هم نشدند.

دولتشاهی در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه انحراف به چپ بوده و راننده خودروی شورلت به دلیل انحراف به چپ مقصر است.

وی با بیان اینکه انحراف به چپ زمانی توسط رانندگان صورت می گیرد که به دلیل سرعت بالا قادر به کنترل نباشند، تصریح کرد: این جاده دو طرفه و عرض کمی دارد که متاسفانه تصادفات فوتی هم در آن بسیار رخ می دهد.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: هر چند که راه و شهرسازی خوزستان بخشی از این محور را تعریض کرده و بخش دیگر را نیز در دستور کار دارد اما یک سری تمهیدات کوتاه مدت به منظور جلوگیری از وقوع تصادفات در این محور برنامه ریزی کردیم.

وی ادامه داد: نصب سرعتگاه ها، چراغ های ال.ای.دی و نصب علائم و تابلوها از جمله برنامه های کوتاه مدت هستند.

دولتشاهی عنوان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی عامل انسانی است چون این جاده دو طرفه است و رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد