سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعتراض بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز به پرداخت نشدن مطالبات


خبرگزاری فارس: اعتراض بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز به پرداخت نشدن مطالبات

جمعی از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز به دلیل عدم پرداخت حق سنوات و مطالبات خود در مقابل درب شرکت آب و فاضلاب روستایی به نشانه اعتراض تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز جمعی از بازنشستگان شرکت آب فاضلاب روستایی اهواز به دلیل عدم پرداخت حق سنوات بازنشستگی، ماموریت‌ها، مرخصی و... در مقابل درب شرکت آب و فاضلاب روستایی به نشانه اعتراض تجمع کردند که اعتراض آن‌ها با برخورد بسیار بد از سوی مسؤولان شرکت مواجه شد.

معترضان بازنشستگان سه الی پنج سال گذشته و همه آنها از مدیران و مسؤولان بخش‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب روستای اهواز هستند.

اعتراض کنندگان به دفتر جواد کاظمی نسب نماینده مردم اهواز در مجلس مراجعه کردند.

یکی از بازنشستگان که اکنون ساکن شهرستان دزفول است در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه تعویق حقوق بازنشستگان ناشی از سوء مدیریت شرکت آب فاضلاب است اظهار کرد: با پیگیری که به همراه دوستان از چندین استان انجام دادیم شرکت‌های آب فاضلاب در تمام استان‌ها بدون استثناء مطالبات بازنشستگان خود را پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه در زمان مدیریت سابق شرکت آب فاضلاب بخشی از مطالبات دریافت شد تصریح کرد: مدیریت جدید پس از 2 سال تصدی مدیریت این شرکت یک ریال به بازنشستگان پرداخت نکرد.

یکی دیگر از بازنشستگان که خود را حمادی معرفی کرد با این استدلال که منابع درآمدی و داخلی شرکت از محل دریافت حق آب فاضلاب و... بالاست و مشکلی برای پرداخت مطالبات بازنشستگان ندارد گفت: تمام استان‌ها مطالبات بازنشستگان را از محل درآمد‌های داخلی شرکت پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: در زمان مدیریت گذشته کل حقوق کارمندان 5.2 میلیارد تومان بود اما مدیریت جدید این میزان را به 5 میلیارد تومان رسانده است.

خبرنگار فارس طی تماس‌های مکرر با مدیرت شرکت آب و فاضلاب روستایی و ارسال پیام و معرفی خود به عنوان خبرنگار با بی توجهی و عدم پاسخگویی وی مواجه شد.

جواد کاظمی نسب نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن صحبت‌های معترضان به آن‌ها اطمینان داد اعتراض و مشکل آنها را در صحن علنی مجلس مطرح و در این رابطه به وزیر نیرو تذکر کتبی دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تعداد بازنشتگان شرکت آب و فاضلاب روستایی اهواز 70 نفر و میزان حقوق پرداخت نشده بیش از 4 میلیارد تومان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد