سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سه شنبه های بدون خودرو در اهواز کلید خورد

اهواز - ایرنا - نخستین پویش دوچرخه سواری 'سه شنبه های بدون خودرو' سه ‍ شنبه در بوستان ساحلی اهواز با حضور جمعی از مدیران شهرداری اهواز و شهروندان برگزار شد.

به گزارش ایرنا امیر آهن جان معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به به آسیب های اجتماعی و زندگی صنعتی و ماشینی دهه های اخیر ، در جهت کاهش آلوگی هوا و سلامتی خانواده ها، این پویش را برگزار کردیم.
وی افزود:برای اینکه استفاده از دوچرخه تبدیل به فرهنگ شود می بایست از جایی شروع به کار می کردیم که شروع آن امروز بود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز اظهار کرد: در چند ماه گذشته ، سه شنبه های بدون خودرو در همه کلانشهرهای کشور آغاز شده بود ولی امروز در اهواز اجرایی شد.
وی ابراز امیدواری کرد کارمندان و مدیران این شهر برای ایاب و ذهاب خود از دوچرخه استفاده کنند تا به یک فرهنگ تبدیل شود.
آهن جان گفت: برای بانوان نیز در پیست دوچرخه سواری کوی طالقانی آموزش عمومی و حرفه ای دوچرخه سواری را برگزار کرده ایم و بوستان بانوان گلستان نیز آماده برای حضور بانوان است.
وی ادامه داد: امروز 70 دوچرخه سوار در این پویش ما را همراهی کردند و قرار است هر هفته مدیران شهرداری مناطق به ترتیب این کار را آغاز کنند.
این پویش به همت معاونت فرهنگی امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و با مشارکت هیات دوچرخه سواری استان خوزستان در بوستان ساحلی اهواز برگزار شد.
در پویش سه شنبه های بدون خودرو با عضویت تمامی استان های کشور ضرورت استفاده از وسیله نقلیه بدون آلودگی در هر سه شنبه مورد تاکید قرار می گیرد.
6065/7164 خبرنگار:عاطفه جوادی** انتشاردهنده:محمدرضا بنوره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد