سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

روزنامه الشرق قطر:

رفتار مربی تیم ملی ایران جای توجیه ندارد/ نکونام باید تنبیه شود!

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر
شناسهٔ خبر: 3759159 -
یکی از روزنامه‌های قطری ضمن تمجید از کارنامه درخشان جواد نکونام، خواستار مجازات و تنبیه این عضو از کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر اقداماتش در بازی با قطر شد!

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر هنوز ادامه دارد. قطری‌ها که به شدت به خاطر از دست دادن نتیجه بازی در دقایق پایانی ناراحت و عصبانی هستند، درگیری‌های ایجاد شده بعد از گل اول ایران را بهانه‌ و دستاویزی قرار داده اند تا بتوانند از این طریق ضربه‌ای به تیم ملی ایران بزنند.

رسانه‌های قطری به طور مشخص روی حرکت جواد نکونام مربی تیم ملی ایران بعد از گل اول و شادی او با سعید  عزت اللهی و سپس درگیری‌های ایجاد شده متمرکز شده اند.

روزنامه «الشرق» در یادداشتی در این خصوص نوشت: « ... آنچه که رخ داد حاصل حرکت غیراخلاقی ستاره سابق و مربی فعلی تیم ملی ایران یعنی جواد نکونام بود؛ کاری که بازیکنان و اعضای کادر فنی قطر به آن دامن زدند و دقایقی درگیری و هرج و مرج را در زمین چمن در پی داشت.»

در ادامه این گزارش آمده است: «جواد باید مجازات و تنبیه شود به این دلیل که حرکتی غیر قابل قبول و غیر قابل گذشت انجام داد که ضد اهداف و روح ورزش است؛ چه اینکه نکونام خودش یکی از بازیکنان بزرگ ایران در سالهای گذشته بوده و این رفتار در شان او و تاریخش نیست. به علاوه اینکه جواد خودش در لیگ قطر و در تیم العربی بازی کرده است و با بعضی از بازیکنان قطر دوستی و با هواداران قطری ارتباط دارد. بنابراین هیچ توجیهی برای این رفتار نکونام نیست و لازم است که او مجازات شود»!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد