سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عملیات اجرایی گام دوم یک کارخانه صنایع چوب در اهواز آغاز شد

اهواز - ایرنا - درنخستین روز از هفته دولت با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت معدن و تجارت، عملیات اجرایی گام دوم کارخانه گروه صنعتی نوین چوب اهواز با سرمایه 10 میلیون یورو سه شنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا رمضانعلی صادق زاده در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت کشور در سال های گذشته به ویژه پیش از برجام مشکلات زیادی داشت.
وی افزود: دولت یازدهم در این مدت توانست تورم را تک رقمی کند و رکود، مسیر بهبود را طی کند.
صادق زاده ادامه داد: در سال 91 رشد صنعت منفی 10 بود و اکنون رشد صنعت با وجود مثبت بودن اما هنوز به وضعیت مناسب نرسیده و صفر است.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی مناسب باید به رتبه 13 و 14دست پیدا کنیم که رسیدن به این جایگاه جز با توجه ویژه به صنایع و تولیدکنندگان امکان پذیر نیست.
وی افزود: دولت پرداخت تسهیلات به هفت هزار و 500 واحد صنعتی راکد را در برنامه کاری خود دارد تا بتوان چرخه تولید و صنعت را به وضعیت نرمال برساند.
به گزارش ایرنا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه تولید MDF(کارخانه نوین چوب اهواز) و کارخانه تولید نمک خوراکی دریایی اهواز دیدن کرد و در آیین بهره برداری از شرکت تولیدی آرد غنچه در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز که استاندار خوزستان حضور داشت، شرکت کرد.
26 هزار متر مربع برای گام دوم کارخانه گروه صنعتی نوین چوب اهواز، اختصاص یافته و کاربری این طرح آغشته سازی کاغذ دکوراتیو با ظرفیت 10 هزار تن در سال و تولید ورق MDF سینکرونایز در کشور با ظرفیت 200 هزار مترمکعب در سال است.
این طرح برای 160 نفر به طور مستقیم اشتغال زایی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد