سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک فعال محیط زیست پیمودن مسیر بهبهان تا رامهرمز را با پای پیاده آغاز کرد

اهواز - ایرنا – یک فعال محیط زیست بهبهانی برای حمایت از کمپین 'سه شنبه های بدون خودرو' پیمودن فاصله بهبهان تا رامهرمز را با پای پیاده آغاز کرد.

به گزارش ایرنا مهدی آفریدن فعال محیط زیست اهل 'تشان' بهبهان این پیاده روی را صبح سه شنبه از بهبهان آغاز کرد که پیش بینی می شود تا شامگاه امروز به مقصد برسد.
طول این مسیر 109 کیلومتر است.
این فعال محیط زیست در گفت وگو با خبرنگار ایرنا هدف این برنامه را ترویج فرهنگ پیاده روی و استفاده نکردن از خودرو عنوان کرد.
آفریدن افزود: این پیاده روی با شعار 'هوای پاک، آسمان آبی، زندگی سالم' انجام می شود.
وی با اشاره به آلایندگی های ناشی از تردد خودروها و گازهای سمی ناشی از آن اظهار کرد: هر شهروندی می تواند با استفاده کمتر از خودروی شخصی، و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به ایجاد هوای پاک شهر خود کمک کنند.آفریدن، همچنین از مسئولان خواست که با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهروندان بیشتری را به استفاده نکردن از خودروهای شخصی تشویق کنند.کمپین مردمی سه شنبه های بدون خودرو در جهت ورود و مطالبه گری جدی مردم در کاهش ترافیک و آلودگی شروع به فعالیت کرده و در حال پیشرفت است.
کمپین سه شنبه های بدون خودرو با هدف بهبود کیفیت و کاهش ترافیک از پارسال آغاز شده و اکنون بیش از 100 شهر کشورمان از این پویش حمایت می کنند.
این کمپین از سوی دوستداران محیط زیست اراک به عنوان آلوده ترین شهر کشور در زمستان پارسال مطرح و هم اکنون در حال فعالیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد