سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فرمانده پدافند جنوب غرب کشور :پدافندسه هزار و 700موقعیت کشور را حمایت می کند

اهواز - ایرنا - فرمانده پدافند جنوب غرب کشور گفت: پدافند در سه هزار و 700 موقعیت ویژه و حساس کشور چتر حمایتی خود را گسترده است.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ مهرداد مظاهری در خطبه های پیش از نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز بیان کرد: تاقبل از انقلاب پدافند در 50 موقعیت حضور داشت و تنها از امنیت پالایشگاه ها حمایت می کرد.
وی گفت: در زمان حاضر پدافند در کشور از تمام موقعیت ها از جمله امنیت هوایی و زمینی، انرژی هسته ای و پالایشگاه ها حمایت می کند.
مظاهری ، امنیت نیاز اصلی بشر و کشورها دانست و افزود:اگر حادثه ای برای کشور پیش آید پدافند برای حفظ امنیت کشور وارد عمل می شود.
فرمانده پدافند جنوب غرب کشور در ادامه اضافه کرد: پدافند به معنی مجموعه اقدامات برای جلوگیری از حملات دشمن است.
مظاهری افزود: قرارگاه پدافند هوایی با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده است که در صورت خطر و تهدید به طور همزمان و شبکه برای امنیت کشور در تمامی حوزه های نظامی وارد عمل می شود.وی اظهار کرد: ماموریت این قرارگاه کشف، شناسایی، رهگیری، درگیری و انهدام هرگونه پرنده مهاجم دشمن است.
مظاهری گفت: ماموریت پدافند هوایی در زمان تهدید با سامانه هایی که در اختیار دارد با یک فرمان و در یک زمان عملیات خود را انجام می دهد.
فرمانده پدافند جنوب غرب کشور با بیان دستاوردهای این قرار گاه افزود: انجام ماموریت های مختلف امنیتی، دستگیری ملوانان دریایی در خلیج فارس، ساخت موشک در بردهای مختلف با کمک مرکز دانش بنیان از جمله دستاوردهای این قرارگاه است.
وی گفت: روزانه یک هزار و 500 پرواز در آسمان کشور انجام می شود که امنیت این پروازها برعهده پدافند می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد