سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تیم پتروشیمی بندر امام در گروه مرگ قرار گرفت

خبرگزاری فارس: پتروشیمی بندر امام در گروه مرگ قرار گرفت

گروه‌بندی مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد و تیم پتروشیمی بندر امام رقبای خود در دور مقدماتی این مسابقات را شناخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، گروه‌بندی مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد و تیم پتروشیمی بندر امام به عنوان تیم نخست در گروه آ این رقابت‌ها قرار گرفت.در این گروه پتروشیمی بندر امام با تیم‌های الریاضی لبنان، ONGC هند، الریان قطر و پایویان چین تایپه هم‌گروه است و کار سختی در پیش خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام در این ارتباط به خبرنگار فارس در ماهشهر گفت: این دوره از رقابت‌ها از هفدهم تا 25 مهرماه امسال در استان دوهان چین برگزار خواهد.

شاپور یاوری با بیان اینکه هدایت تیم را برای این مسابقات و همچنین لیگ برتر کشور را همچنان مهران شاهین‌طبع در دست خواهد داشت، اظهار کرد: با نظر سرمربی تیم کار جذب بازیکنان به اتمام رسیده و بازیکنان مورد نظر را جذب کرده‌ایم.

وی افزود: بهنام یخچالی، رضا لطفی، مهدی اسماعیلی، موسی نبی‌پور و حامد حسین‌زاده بازیکنان فصل پیش پتروشیمی بندر امام قرارداد خود را تمدید کردند و مهراد آتشی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و روزبه ارغوان نیز بازیکنانی هستند که برای جام باشگاه‌های آسیا و فصل جدید لیگ برتر جذب این تیم شدند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه از سالار منجی بازیکن لیگ دسته یک باشگاه نیز در تیم استفاده خواهد شد، متذکر شد: همچنین جرالد رابینسون و جیمز وایت دو بازیکن آمریکایی هستند که به عنوان سهمیه خارجی جذب تیم شدند.

یاوری اضافه کرد: با نظر سرمربی می‌توان بازیکن کمکی نیز برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا به خدمت گرفت که این موضوع منوط به نظر آقای شاهین‌طبع است.

وی در پایان گفت: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام 14 یا 15 مهرماه برای شرکت در این مسابقات به چین اعزام خواهد شد و امیدواریم همچون رقابت‌های جام باشگاه‌های غرب آسیا بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر برده و افتخار دیگری برای شهرستان بندر ماهشهر، استان خوزستان و جمهوری اسلامی ایران کسب کنیم.

سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام نیز در این ارتباط اظهار کرد: امسال تیم‌های قدرتمندی همچون الریاضی لبنان و تیم‌های قدرتمند چین و شرق آسیا حضور دارند و کار نسبتاً سختی در پیش خواهیم داشت.

مهران شاهین‌طبع گفت: امیدوارم با یارگیری خوبی که انجام داده‌ایم و به کارگیری بازیکنان خارجی نسبتاً خوبی که توانستیم جذب کنیم بتوانیم بازی‌های خود در این عرصه را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا با شرکت 10 تیم مهرماه امسال به میزبانی کشور چین برگزار خواهد و تیم پتروشیمی بندر امام تنها نماینده ایران اسلامی در این رقابت‌ها خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد