سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندار خوزستان: مدیران خاکستری در اکثریت هستند

اهواز – ایرنا – استاندار خوزستان فعالیت حزبی را مایه افتخار دانست و گفت: هم اکنون بیشتر افراد و مدیران حالت خاکستری و سیال دارند و روش و منش آنها نامشخص است.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی دوشنبه در جلسه مشترک فرمانداران و نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی خوزستان که در سرسرای جلسات استاندار تشکیل شد، با اشاره به نقش احزاب سیاسی، از مزایای فعالیت احزاب را مشخص شدن منش و راه و روش افراد عنوان کرد.
وی با بیان اینکه فعالیت حزبی باعث سرافکندگی نیست افزود: بسیاری از مسئولان افتخار می کنند که عضو هیچ حزبی نیستند این در حالیست که این مساله مورد انتقاد است و فعالیت در یک حزب باید مایه مباهات باشد.
شریعتی با تاکید بر برجسته شدن فرهنگ تحزب و تشکیلاتی بودن اظهار کرد: عضو نبودن در حزب باعث می شود افراد اجازه هرگونه رفتار و همراه شدن با هر گروه و جریان را به خود بدهند در حالی که عضویت در حزب راه و روش افراد را معلوم می کند.
وی گفت: هم اکنون در کشور همه و از جمله مدیران در یک حالت خاکستری و سیال قرار دارند که این مساله مانع توسعه و بسط مسائل مدنی خواهد شد.
شریعتی با اشاره به جوان بودن احزاب سیاسی افزود: دولت از جمله فرمانداران باید برای گسترش آزادی های مدنی در چارچوب قانون تلاش کرده و تحمل خود را در مقابل برخی از اشتباهات افزایش دهند و با هر انتقاد دست به اعتراض و شکایت نزنند تا نهادها و احزاب سیاسی تقویت شوند.
استاندار خوزستان شفافیت در عملکرد را عامل جلوگیری از بسیاری از تخلفات دانست و گفت: دولت باید در مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، فضا را برای حضور بخش خصوصی، سازمان های مردم نهاد و احزاب سیاسی فراهم سازد.
7151/ 6037

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد