سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مردم خوزستان از سفرهای بی‌ثمر ابتکار عصبی شده‌اند

سهراب گیلانی در نطق میان دستور خود از سفرهای بی‌ثمر رئیس سازمان محیط به خوزستان انتقاد کرد و گفت:معضل ریزگردها، فقر و بی‌کاری در استان خوزستان رشد بسیاری داشته است.
به گزارش مشرق، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در نطق میان دستور خود با اشاره به نقش آمریکا در ایجاد  درگیری‌ها در منطقه اظهار داشت: خشونت در منطقه غرب آسیا رواج یافته  و عقلانیت در رفتارسیاسی کشورها دیده‌ نمی‌شود و کشورهای اسلامی با نقشه‌های غرب و استکبار جهانی بایکدیگر به مجادله می‌پردازند.

گیلانی با بیان اینکه آمریکا و استکبار با استراتژی اختلاف بیانداز و حکومت کن در حال ایجاد اغتشاش و درگیری در منطقه هستند، تصریح کرد: آل سعود نیز در کنار آمریکا در حال حمایت از گروه‌های تروریستی منطقه است و برنامه ریزی این اختلافات همه از آمریکا سر چشمه می‌گیرد که با همکاری و حمایت مالی آل‌سعود که دجال آمریکا می‌باشد اتفاقاتی مانند عدم حضور ایران در حج را به وجود می‌آید.

وی با تاکید براین نکته که ملت ایران خیانت‌ها و جنایات آمریکا را در طول 37 سال گذشته هرگز فراموش نخواهد کرد، ادامه داد: اینکه برخی به دنبال آن هستند که ملت این تجربه تاریخی را در دوران پسابرجام از یاد ببرد نقشه‌ای خام و ساده‌اندیشانه‌ است که هرگز به وقوع نخواهد پیوست.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفرهای بی‌ثمر خانم ابتکار به خوزستان مردم استان را عصبانی کرده‌ است، گفت: معظل ریزگردها، فقر و بی‌کاری در استان خوزستان  رشد داشته است که مردم محروم این استان را از عملکرد مدیران ناامید کرده است.

گیلانی ادامه داد: دز و کارون از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و بالاترین نرخ بیکاری را نیز در این شهرها شاهد هستیم و مردم امیدواند که دولت با سیاست‌های اقتصادی مدون و باتوجه به اینکه این شهر و دیار از ثروتمندترین مناطق می‌باشد مشکلات کشور را حل کند.

وی با بیان اینکه بیش از چهارماه از سیل شوشترمی‌گذرد و در اوضاع کشاورزان سیل‌زده تغییری حاصل نشده است، گفت: سیل زدگان و روستاییان می‌گویند دولت مردان و مدیران استانی کجا هستند و چرا به ما سر نمی‌زنند و مگر نمی‌دانند که تنها منبع ما برای امرار معاش کشاورزی است. هرچند طی روزهای گذشته استاندار خوزستان به ماجرا ورود پیدا کرده اند.
 
منبع: تسنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد