سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سایت معلمان فیزیک خوزستان اول کشور شد


علمی و آموزشی  14:24:29 1395/05/26
955-14676-5 کد خبر

رئیس انجمن علمی‌آموزشی معلمان فیزیک خوزستان با تبیین فعالیت‌های این انجمن از کسب مقام اول سایت این انجمن به‌عنوان بهترین سایت تخصصی معلمان فیزیک کشور خبر داد.

فرحناز کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ‌و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این‌که انجمن علمی و آموزشی فیزیک معلمان خوزستان از سال 80 آغاز به کار کرده و اکنون از میان معلمان فیزیک استان نزدیک به 200 عضو دارد، اظهار کرد: این انجمن در 2 بُعد علمی و آموزشی فعالیت می‌کند.

وی در خصوص فعالیت‌های انجمن، تصریح کرد: تألیف یک کتاب کار برای دانش‌آموزان و دبیران و اهدای حدود 2 هزار جلد از آن به‌طور رایگان به مدارس محروم و کم‌برخوردار، تألیف جزوه‌های کمک‌آموزشی ویژه دبیران، لوح فشرده مباحث فیزیک و نجوم، برقراری ارتباط با برخی انتشارات مهم و معرفی کتاب‌های مرجع در سطح وسیع به دبیران، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی، اعزام دبیران فیزیک به همایش‌های کشوری و تشویق برای تهیه مقاله، اردوهای علمی، برگزاری برنامه‌های رصد برای عموم و ... از فعالیت‌های این انجمن هستند.

رئیس انجمن علمی‌ آموزشی معلمان فیزیک خوزستان در خصوص اول شدن این انجمن در جشنواره کشوری فیزیک عنوان کرد: در بخش سایت‌ها، سایت انجمن به‌عنوان بهترین سایت آموزش فیزیک انجمن‌های کشور شناخته شد. شاخص‌های این انتخاب تعداد بازدیدکنندگان،‌ طراحی سایت، حجم مطالب آموزش تخصصی نسبت به دیگر مطالب، پیوندهای مفید و مرتبط، استفاده از مطالب چندرسانه‌ای در آموزش فیزیک، داشتن مدیریت مشخص و ... بود که مدیریت این سایت را اکبر موحد بر عهده داشت.

کیانی با بیان این‌که این دومین بار است که سایت این انجمن به‌عنوان بهترین سایت فیزیک کشور معرفی می‌شود، اظهار کرد: این سایت سال گذشته نیز در کنفرانس آموزش فیزیک در خرم‌آباد به‌عنوان بهترین سایت شناخته شد. این کنفرانس‌ها با همکاری معلمان فیزیک، وزارت آموزش‌وپرورش و دانشگاه فرهنگیان هر سال در یک شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کنفرانس آموزش فیزیک امسال نیز از 30 مردادماه تا یکم شهریور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و از سایت انجمن فیزیک معلمان خوزستان در آن تقدیر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد