سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

غرق یک غواص در شوشتر

شوشتر - ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شوشتر گفت: غواصی که در پی یافتن جسد دو جوان غرق شده در منطقه ممنوعه رودخانه کارون در شهرستان شوشتر بود، خود طعمه آب های این رودخانه شد.

سیدمهدی ایوبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:این غواص از طرف خانواده غرق شدگان از بندر امام به شهرستان شوشتر آمده بود که ساعت 18روز یکشنبه در هنگام تجسس در آب، متاسفانه برنگشت و به احتمال قوی در نقطه حادثه خیز پل شهید بهرامی غرق شده است.
وی افزود: با دستور فرماندار و هماهنگی با سازمان آب و برق خوزستان مقرر شده که دبی آب کاهش یابد تا کار تجسس غرق شدگان به نتیجه برسد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شوشتر گفت: هم اکنون دو مکان مجاز برای شنا در حوالی کلاه فرنگی و پارک داریون شوشتر وجود دارد و سه گروه نجات غریق نیز جنب پیست های قایقرانی مرتب در حال گشت زنی هستند،اما متاسفانه غرق شدگان بدون توجه به تابلوهای نصب شده در منطقه ممنوعه اقدام به شنا کرده اند.
وی گفت: از گردشگران و شهروندانی که رودخانه کارون در شهرستان شوشتر را برای شنا انتخاب می کنند انتظار داریم تنها در نقاط تعیین شده اقدام به شنا کنند.
یک پسر جوان 27ساله هفته گذشته و یک پسرجوان 21ساله دو روز پیش به دلیل بی احتیاطی و شنا در منطقه ممنوعه در رودخانه کارون در مقطع شوشتر غرق شده اند که تلاش غواصان برای یافتن جسد آنان تاکنون نتیجه ای در پی نداشته است.
شهرستان شوشتر در 99کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
7159/ 6037

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد