سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

امضای تفاهم‌نامه ورزشی میان منطقه آزاد اروند و اداره ورزش بصره

خبرگزاری فارس: امضای تفاهم‌نامه ورزشی میان منطقه آزاد اروند و اداره ورزش بصره

مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد از امضای تفاهم‌نامه نامه ورزشی منطقه آزاد اروند با اداره و جوانان استان بصره عراق خبر داد.

    

پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: هیاتی از سازمان منطقه آزاد اروند برای برگزاری مناسبات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به کشور عراق سفر کرده است.
وی در ادامه افزود: بر همین اساس، این هیات نشستی با مسؤولان اداره ورزش و جوانان «شباب و الریاضیه» استان بصره به انجام رسید و تفاهم‌نامه‌ای نیز در این خصوص به امضا رسید.
مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد تا مراودات ورزشی بین دو طرف صورت پذیرد و از این پس، تیم‌های ورزشی منطقه آزاد اروند و استان بصره عراق برای برگزاری مسابقات با یکدیگر تعاملات لازم را به عمل آورند.
ادیبی ادامه داد: همچنین استفاده متقابل از امکانات ورزشی دو طرف از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.
وی تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، هر کدام از طرفین درخواست میزبانی از یک رویداد ورزشی را داشته باشد، باید تمام هزینه‌های آن تورنمنت یا مسابقه را تقبل کند.
مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد:  همچنین برگزاری و شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی از دیگر اهداف این قرارداد است.ادیبی در پایان تصریح کرد: هدف اصلی این تفاهم‌نامه حضور ورزشکاران عراقی در کلاس‌ها و دوره‌های علمی و فنی در سطح منطقه آزاد به‌شرط پرداخت حق‌الزحمه و ورودی‌های این ادوار است که این موضوع در نوع خود یک درآمدزایی در امر ورزش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد