سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فعالیت اداری در خوزستان برای فردا سه شنبه ساعت 13 اعلام شد

اهواز - ایرنا - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برای دومین روز پیاپی ساعت اداری را در استان به دلیل افزایش دما تا بیش از 49 درجه برای فردا سه شنبه 12مرداد ماه دو ساعت کاهش داد.

به گزارش ایرنا اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران در خصوص مدیریت مصرف بهینه برق اداره ها و دستگاههای دولتی و عمومی ، کاهش پیک باری شبکه برق و کاهش ساعت کاری اداری در صورت وقوع دمای بالای 49 درجه سانتیگراد، ساعت پایانی فعالیت اداری در همه اداره ها ، دستگاه های اجرایی و بانک های استان در روز سه شنبه 12 مرداد همچون روز دوشنبه (امروز) ساعت 13 خواهد بود.
دمای هوای روز دوشنبه در 12 نقطه استان به 49 درجه سانتیگراد و بالاتر رسید و پیش بینی می شود روز سه شنبه نیز 17 نقطه خوزستان دمای 49 تا 51 درجه را تجربه کنند.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، دمای هوا در 17 شهرستان در روز سه شنبه به 49 تا 51 درجه سانتیگراد می رسد.
در آبادان، امیدیه، بستان و شوش نیز به 51 درجه سانتیگراد، اهواز، رادار اهواز، شادگان، دزفول، رامهرمز، شوشتر، آغاجاری و گتوند به 50 درجه سانتیگراد و بهبهان، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان به 49 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.
همچنین گزارش امروز دوشنبه نشان می دهد دمای هوای اهواز، شادگان، دزفول، آغاجاری و گتوند به 49 درجه سانتیگراد و آبادان، امیدیه، بستان، رادار، رامهرمز، شوشتر و شوش به 50 درجه سانتیگراد رسیده است.
بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی خوزستان افزایش شدید رطوبت و پدیده شرجی در بیشتر نقاط خوزستان و بالا رفتن در بخش های غربی و مرکزی و جنوب غربی روز چهارشنبه تا اواخر هفته جاری ادامه می یابد.
مدیریت بحران استانداری خوزستان دوم مرداد امسال برای نخستین بار کاهش ساعات اداری در روزهایی که دما به بالای 49 درجه می رسد را با هدف کاهش مصرف انرژی به تصویب رساند.
ساعت کاری در خوزستان فردا دوشنبه از از 6:30 دقیقه تا 13خواهد بود.
به شیوه کنونی ، کاهش ساعت کار اداری به علت افزایش فزاینده دمای هوا در خوزستان سابقه نداشته است.
7151/6065

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد