سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گرمای شدید، خوزستان را نیمه‌تعطیل کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از فعالیت ادارات این استان در روز دوشنبه تا ساعت ۱۳ خبر داد و علت این امر را گرمای شدید استان در این روز عنوان کرد.
به گزارش مشرق، هاشم بالدی گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز دوشنبه گرمای هوای خوزستان بسیار بالا است به همین دلیل تصمیم گرفتیم به منظور تصمیم گرفته شد که فعالیت کلیه ادارات و دستگاه های دولتی استان تا ساعت ۱۳ باشد و بعد از آن ادارات تعطیل شوند.
 
وی افزود: این امر به علت کمک به سلامتی مردم و کارکنان استان در مرحله نخست است. ضمن اینکه به علت گرمای شدید مصرف برق به شدت بالا می رود و با تعطیلی ادارت در ساعت ۱۳ می توان برق مناسب را در اختیار مردم استان قرار داد تا مباد در این شرایط با مشکل کمبود برق مواجه شویم.
 
از سوی دیگر مدیرکل هواشناسی خوزستان روز یکشنه گفته بود که دمای هوا در ۱۱ منطقه استان، روز دوشنبه بین ۴۹ تا ۵۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
 
کوروش بهادری اظهار کرد: در تراز میانی جو تا اوایل روز سه شنبه، سامانه پرارتفاع جنب حاره، تقویت می شود و از روز دوشنبه شاهد تقویت سامانه کم فشار بر روی خوزستان خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: انتظار می رود از تا سه شنبه از شدت پدیده شرجی کاسته شود و مجدد از روز چهارشنبه به بعد شاهد افزایش رطوبت و پدیده شرجی در خوزستان باشیم.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس پیش بینی ها، دمای هوا در ۱۱ منطقه خوزستان در روز دوشنبه نیز بین ۴۹ تا ۵۱ درجه سانیگراد خواهد بود.
 
وی بیان کرد: بیشترین دمای هوای برای روز دوشنبه در شوش ۵۱، اهواز، آبادان، بستان، رادار اهواز و دزفول به ۵۰، و امیدیه و شوشتر، ماهشهر، آغاجاری و گتوند به ۴۹ درجه سانتیگراد می رسد.
منبع: نسیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد