سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی روز

انهدام کامل 2 گروه تروریستی در شمال‌غرب کشور/ هلاکت 23 تروریست

خبرگزاری فارس: انهدام کامل 2 گروه تروریستی در شمال‌غرب کشور/ هلاکت 23 تروریست

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور گفت: دو تیم از تروریست‌ها در شمال‌غرب کشور به صورت کامل متلاشی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار مجید ارجمندفر شنبه‌شب در حاشیه یادواره شهید پرویز عطایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به جزئیات انهدام گروه‌های تروریستی در شمالغرب کشور گفت: از سال گذشته به صورت متمرکز شبکه اطلاعاتی عربستان و آمریکا برنامه‌ای را برای ایجاد ناامنی در ایران آغاز کردند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور در این رابطه تصریح کرد: این دو کشور ارتباطاتی را با گروه‌های سنتی و پژاک برقرار کردند، به گونه‌ای که شبکه اطلاعاتی عربستان با حاج‌ احمدی در آلمان جلسه‌ای را برگزار می‌کند.

ارجمندفر ادامه داد: در این جلسه وعده تجهیز و تامین منابع مالی برای این گروه‌ها داده می‌شود و در همین راستا همچنین در اقلیم کردستان نیز جلسات دیگری توسط کنسولگری‌های خود این شکورها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات در راستای ایجاد انسجام بیشتر بین گروه‌های سنتی برگزار شده است، گفت: گروه‌های سنتی با حدود 36 سال فعالیت این شبکه‌های اطلاعاتی دور یکدیگر جمع می‌شوند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور در رابطه با ماموریت‌ این گروه‌ها ابراز کرد: این گروه توسط کشورهای عربستان و آمریکا، پشتیبانی تسلیحاتی و تجهیزاتی می‌شد.

ارجمندفر در رابطه با ماموریت این گروه‌ها نیز اظهار کرد: ماموریت این گروه‌ها نیز ایجاد و توسعه ناامنی در ایران اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های تروریستی در قالب پنج تیم قصد ایجاد ناامنی داشتند، افزود: یک تیم از این پنج تیم سال گذشته، برای بررسی اوضاع وارد منطقه شد و سپس از کشور خارج شد که  با اشراف بر این موضوع اقدامی در این راستا انجام ندادیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه این گروه‌ها در سال جاری با هدف کار عملیاتی وارد کشور شده بودند، اضافه کرد: این گروه‌های تروریستی برای ثبت و ضبط صحنه‌ها، حتی از شبکه تلویزیونی نیز نیرو آورده بودند تا در تبلیغات خود از این صحنه‌ها استفاده کنند.

ارجمندفر ادامه داد: دو تیم از این پنج تیم به صورت کامل در شمالغرب کشور متلاشی شده است که از این دو تیم یک تیم در آذربایجان غربی و تیم دیگر نیز در استان کردستان بوده است.

وی با تاکید بر وارد کردن ضربات مهلکی بر دیگر گروه‌های تروریستی، اظهار کرد: این گروه‌ها نیز پس از وارد شدن ضربات سهمگین و با داشتن کشته‌ها و مجروحان، اقدام به فرار کردند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با تاکید بر اراده قوی سربازان اسلام در منطقه شمالغرب کشور، گفت: در درگیری‌های صورت گرفته، 23 کشته از این گروه‌های تروریستی گرفته شده است که در همین راستا همچنین به پایگاه‌های نزدیک جدار مرز که این گروه‌ها در آنجا مستقر بودند نیز ضربات هوشمندانه‌ای وارد شده است.

ارجمندفر ادامه داد: در هر نقطه‌ای که این گروه‌های تروریستی حضور داشته باشند و قصد ناامنی داشته باشند، اگر ما اراده کنیم، عملیات تروریست‌ها و نقشه‌های آنها را در نطفه خفه خواهیم کرد.

وی با اشاره به به لطف خداوند متعال در حال حاضر نیروهای ما با اقتدار تمام در مرزها مستقر هستند، افزود: در عملیات‌های هوشمندانه ما آن گروه تروریستی که نیرو اعزام نکرده بود را رها و درست در نزدیکی آن، مقر فرماندهی گروهی که نیرو اعزام کرده بود را گلوله‌باران کردیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه این کار برای آن صورت گرفت تا آنها به اشراف اطلاعاتی، توانمندی و اراده ما به صورت کامل پی‌ببرند، در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ‌به صورت کامل بر تحرکات گروه‌های تروریستی اشراف اطلاعاتی داشته و نیروهای آماده به رزمی نیز در اختیار داریم.

تودهنی وزیر خارجه عراق به همتای سعودی

دکتر ابراهیم الجعفری وزیر امور خارجه عراق روز گذشته در حاشیه اجلاس کشورهای عضو ائتلاف مبارزه با داعش در آمریکا واکنش تندی به اظهارات همتای سعودی خود نشان داد.
گروه بین الملل مشرق- دکتر ابراهیم الجعفری وزیر امور خارجه عراق روز گذشته در حاشیه اجلاس کشورهای عضو ائتلاف مبارزه با داعش در آمریکا واکنش تندی به اظهارات همتای سعودی خود نشان داد.

تودهنی وزیر خارجه عراق به همتای سعودی+عکس

بنابر این گزارش، وی در واکنش به سخنان عادل الجبیر وزیر امور خارجه آل سعود که خواستار تغییرات اساسی قانون اساسی عراق برای تغییر نظام سهمیه بندی به نفع اقلیت اهل سنت این کشور، انحلال یگان بسیج مردمی شده بود در پاسخی دندان شکن این سخنان را دخالت در امور داخلی کشورش عنوان کرده و گفت: "کشوری که حتی قانون اساسی ندارد حق اظهار نظر در رابطه با تغییرات در قانون اساسی کشور عراق با سابقه ده ها سال را ندارد. وی در ادامه عادل الجبیر را به تغییر مواضع کشورش در مورد حمایت از گروه های تکفیری دعوت کرده است. لازم به ذکر است که عربستان سعودی از زمان اشغال عراق و سقوط صدام بدست آمریکا و متحدانش حمایت های گسترده ای را از گروه های تکفیری - بعثی بعمل اورده است.

صالحی: امضای قرارداد فروش ۴۰ تن آب سنگین به روسیه به زودی
رئیس سازمان انرژی اتمی از امضای قرارداد فروش ۴۰ تن آب سنگین به روسیه به زودی خبر داد و با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ اروپایی متقاضی خرید این محصول هستند، گفت: درباره عرضه ۲ محموله ۱۰ تا ۱۵ تنی به ۲ کشور اروپایی مذاکره کرده‌ایم.به گزارش فارس، علی‌اکبر صالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما از فراهم شدن مقدمات پذیرش ایران به عنوان سی و ششمین عضو طرح بین‌المللی گداخت هسته‌ای «ایتر» خبر داد و اعضای این طرح را شامل 27 کشور عضو اتحادیه اروپا، آمریکا، روسیه، چین، هند، کره جنوبی و ژاپن برشمرد و گفت: ‌در سفر اخیرم به فرانسه مقدمات لازم برای پیوستن کشورمان به این طرح ایجاد شد.,ی با تبیین مزایای گداخت هسته‌ای و نیازمندی‌های جامعه بشری به آن افزود: نخستین آزمایش پس از اجرای این پروژه که در فرانسه در حال اجراست قرار بود تا سال 2020 انجام شود، اما به علت برخی تاخیرها اجرای آن پنج سال به تعویق افتاد و قرار است در آن حدود 500 مگاوات انرژی از طریق گداخت هسته‌ای یا همجوشی تولید شود.
صالحی با اشاره به خوداتکایی و خودباوری نسل جوان کشورمان در فعالیت‌های هسته‌ای گفت: این طرح از 30 تا 40 سال آینده به مرحله تجاری‌سازی می‌رسد و ما باید از فرصت کنونی برای عضویت در این پروژه استفاده کنیم تا برای 30 سال آینده آمادگی ایجاد نیروگاه‌های گداخت هسته‌ای در کشورمان به وجود آید تا در این زمینه به دیگران وابسته نباشیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر اخیر خود به فرانسه برای دیدن روند پیشرفت پروژه ایتر افزود: طبق پیوست 3 برجام، 1+5 متعهد شده‌اند که به کشورمان در فناوری‌های پیشرفته کمک کنند.وی جمهوری اسلامی ایران را یگانه کشور در منطقه غرب آسیا دانست که به عضویت این پروژه پذیرفته می‌شود و طرف مقابل با توجه به شناخت خوبی که از متخصصان با کفایت ما دارد از عضویت ما استقبال می‌کند.
صالحی همچنین از توافق جمهوری اسلامی ایران و فرانسه برای همکاری مجزا در زمینه گداخت هسته‌ای خبر داد و افزود: از چند روز پیش 6 نفر از کارشناسان گداخت هسته‌ای از فرانسه به کشورمان آمده‌اند که در سازمان انرژی اتمی در حال تبادل نظر، بررسی امکانات و ارائه مشورت هستند تا با استفاده از تجهیزات و ارتقای آمادگی متخصصانمان بتوانیم به عرصه گداخت وارد شویم.وی گداخت هسته‌ای را محوری‌ترین پروژه سازمان انرژی اتمی به موازات دانش هسته‌ای دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت از این پروژه شاهد پیشرفت‌های خوب در این عرصه در سال‌های آینده باشیم.رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: موانع پذیرش عضویت ما در ایتر رفع شده است، تقاضایمان را ارائه کرده‌ایم که در هیئت مدیره این پروژه مطرح می‌شود و زمانی که اعضا به اتفاق آراء موافقت کنند رسما به عنوان عضو جدید پذیرفته خواهیم شد.صالحی همچنین درباره هشدارهای اخیرش در خصوص شکل‌گیری توطئه علیه کشورمان در موضوع برجام و اظهارات سخنگوی دولت در این باره افزود: با توجه به موضع‌گیری‌های نابجا و متناقض روزهای اخیر برخی مسئولان اروپایی، اعضای کنگره آمریکا و مقامات سازمان ملل علیه کشورمان، این موضوع به یقین در شورای عالی امنیت ملی بررسی می‌شود.

* گام‌های نهایی برای عرضه 40 تن آب سنگین به روسیه
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:‌ گام‌های نهایی برای فروش 40 تن آب سنگین تولیدی کشورمان به روسیه برداشته شد و به‌ زودی قرارداد‌‌ آن امضا می‌شود.
صالحی افزود: آقای کمالوندی معاون سازمان انرژی اتمی تاکنون چند بار در خصوص عرضه این میزان آب سنگین با همتایانش، در مسکو یا تهران مذاکره کرده است و انتظار می‌رود به زودی بتوانیم قراردادش را نهایی کنیم.وی گفت:‌ هنوز موضوعاتی مانند قیمت و اینکه مابه ازای آن، پول بگیریم یا کالای دیگر وجود دارد که باید رفع ابهام شود، اما بخش قابل توجهی از مذاکرات در این باره انجام شده است و هنوز به جمع بندی واحد و نهایی نرسیده‌ایم.صالحی افزود:‌ برای جمع بندی نهایی در این خصوص یا آقای کمالوندی به زودی به مسکو سفر و با همتای روسش مذاکره می‌کند و یا روس‌ها به تهران می‌آیند و موضوع پیگیری می‌شود.
*شرکت‌های بزرگ اروپایی متقاضی خرید آب سنگین
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:‌ شرکت‌های بزرگ اروپایی نیز متقاضی خرید آب سنگین از کشورمان هستند، اما آنان برای مصارف غیرنیروگاهی و صنعتی به آب سنگین ما نیاز دارند و تاکنون برای عرضه محموله‌ای 10 تا 15 تنی به یک کشور و 10 تا 15 تنی به کشور دیگری از اتحادیه اروپا مذاکره کرده‌ایم که فعلا نام این کشورها را بیان نمی‌کنیم.وی افزود: مذاکرات با روس‌ها برای فروش آب سنگین به مراحل پایانی رسیده است، اما برای عرضه این کالا به اروپا در مراحل اولیه هستیم.

*ارسال 32 تن آب سنگین به آمریکا و دریافت پولش
صالحی همچنین از ارسال محموله 32 تن آب سنگین فروخته شده کشورمان به آمریکا و دریافت پول آن خبر داد.رئیس سازمان انرژی اتمی آب سنگین را کالایی راهبردی دانست و گفت: این کالا را نمی‌توان به راحتی به هر خریداری عرضه کرد و هر کشوری نمی‌تواند به آسانی هر میزان از آن را بخرد، زیرا مقرراتی بین المللی برای تبادل آن وضع شده است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر خرید و فروشش نظارت می‌کند.
,ی افزود:‌ آمریکا و متحدانش در خصوص میزان عرضه آب سنگین به کشورهای مصرف کننده این کالا، قراری چندجانبه با هم گذاشته‌اند که هر یک از کشورهای مصرف کننده میزان مشخصی از آن را خریداری و مصرف می‌کنند، زیرا کالایی بسیار راهبردی است.صالحی با اشاره به کاربردهای متنوع آب سنگین در کشورهای مصرف کننده، نیاز به این محصول را در صنایع دارویی و شیمیایی به ویژه گداخت هسته‌ای از زمینه‌های استفاده از آن برشمرد. وی میزان تولید آب سنگین در کشورمان را سالانه 20 تن اعلام و اضافه کرد: البته ما قابلیت افزایش این میزان را داریم، اما علاقه‌مندیم بر کیفیت تولیداتمان بیفزاییم.
صالحی خلوص آب سنگین تولیدی در کشورمان را 99 ممیز 95 دانست و گفت: کیفیت این محصول در بهترین آزمایشگاه‌های آمریکا به تایید رسیده است و ما از نظر کیفیت آن در مقایسه با معدود کشورهای تولیدکننده آب سنگین در جهان در زمره استثنایی‌ترین هستیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین با اشاره به نحوه قیمت‌گذاری آب سنگین افزود: این کالا قیمت مشخصی ندارد و بهای آن بین فروشنده و خریدار توافقی تعیین می‌شود.وی گفت:‌ آب سنگین را در ظروف ویژه بسیار گران قیمتی نگهداری می‌کنند و همین موضوع بر قیمت آن بسیار می‌افزاید؛ البته قیمت آب سنگین عرضه شده به مقیاس تناژ با آب سنگینی که در مقیاس گرم عرضه می‌شود، متفاوت است.صالحی قیمت هر کیلوگرم آب سنگین را از حداقل 280 دلار تا 1500 دلار متغیر دانست و افزود: قیمت آب سنگین با میزان کم و گرمی در مقایسه با  عرضه آن با محفظه‌های گرانقیمت متفاوت است و در بهای آن تفاوت ایجاد می‌کند به نحوی که گاه عرضه آن با محفظه‌های گرانقیمت تا هر کیلوگرم 1500 دلار افزایش می‌یابد. رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برای عرضه آب سنگین با بهای مناسب باید مانند بازار نفت ابتدا مشتریان لازم را شناسایی و قراردادهای بلندمدت امضا کرد.وی افزود: اکنون قراردادهای عرضه آب سنگین ما موردی است و برای عرضه هر محموله یک قرارداد امضا می‌شود در حالی که باید به سمت تنظیم قراردادهای بلندمدت برویم.
صالحی گفت: ما آمادگی فروش آب سنگین تولیدی کشورمان را در چارچوب مقررات بین‌المللی داریم، اما به فرض که از ما خریداری هم نکنند مانند قبل از برجام آن را در انبار نگه می‌داریم و می‌توان آن را برای سال‌های متمادی حفظ کرد، زیرا این کالا فاسد شدنی نیست.

* تدابیر لازم برای بازگشت‌پذیری سریع در صورت نقض برجام 
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: تدابیر لازم برای بازگشت‌پذیری سریع در صورت نقض برجام از جانب طرف مقابل اندیشیده شده است.صالحی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر الزام این سازمان به ایجاد کارخانه غنی سازی برای مقابله با نقض برجام گفت:‌ نمی‌دانم منظور از ایجاد کارخانه چیست، اگر منظور تاسیسات نطنز است که آن را در نظر گرفته‌ایم اما اگر منظور ایجاد کارخانه جدید غنی سازی است که چنین چیزی در برنامه‌های ما نیست.وی افزود: اگر منظور از این سخن، بازگشت پذیری در صورت نقض برجام است که پیش‌بینی‌های لازم را کرده‌ایم؛ احتمالا اشتباهی لفظی در این خصوص وجود دارد و منظورشان همان بازگشت پذیری برای غنی سازی در سایت‌های موجود است.صالحی همچنین درباره مدت پیش‌بینی شده برای بازگشت پذیری گفت:‌ جزئیات هر چیزی را نمی‌توانیم بیان کنیم. اجازه دهید برخی امور سربسته بماند اما شما اطمینان کنید؛ البته بزرگان و مسئولان کشور همه جزئیات را می‌دانند اما جایز نیست که جزئیات آن را در معرض افکار عمومی قرار دهیم و بخواهیم زمان بازگشت‌پذیری را اعلام کنیم بهتر است این موضوع در ابهام بماند.

* واکنش به ادعای آسوشیتدپرس
وی همچنین درباره ادعای آسوشیتدپرس مبنی به دستیابی به سند محرمانه توافق ایران و 1+5 به موازات برجام اظهار داشت: طبق پروتکل الحاقی برنامه بلندمدت صنعت هسته‌ای خود را تنظیم و پس از تصویب در شورای عالی امنیت ملی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کرده‌ایم.رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: از آژانس خواسته‌ایم که این برنامه محرمانه بماند و دلیلی ندارد که همگان بخواهند از آن مطلع شوند، البته توافق کردیم که این برنامه به شکل محرمانه به اطلاع کمیسیون مشترک مرتبط با برجام هم رسانده شود که باید محرمانه محفوظ بماند.صالحی گفت: آن طور که آسوشیتدپرس اعلام کرده است یک دیپلمات بخشی از این برنامه را اعلام کرده است که اگر دقت کرده باشید گفته است «قابل قبول نیست که ایرانی ها پس از سال دهم از اجرای برجام یکباره اوج بگیرند» که جنبه مثبت داشت.وی تصریح کرد:‌ قصد نداریم خودمان این برنامه را اعلام کنیم اگر خودشان اعلام کردند اولا خلف وعده است و دیگر اینکه با انتشار آن مردم ما مطلع می‌شوند ما چه پیش‌بینی‌های درست و مناسبی برای توسعه صنعت هسته‌ای کشورمان کرده‌ایم.
منبع: فارس
مأموریت‌های ویژه‌ جاسوسان زن اسرائیلی + تصاویر
مئیر آمیت می‌گوید: جاسوس‌های زن نحوه بهره‌برداری از خود در جاسوسی را فرا می‌گیرند. آنها برای دستیابی به اطلاعات، حاضر به برقراری روابط با هر شخصی هستند.
کد خبر: ۲۲۵۵
تاریخ انتشار:۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ - 23 July 2016
مجله انگلیسی تایمز در گزارشی به استفاده بدون اجازه از پاسپورت سفرهای غربی ویژه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی توسط عناصر سرویس جاسوسی موساد پرداخته و موضوع استفاده موساد از زنان برای به دام انداختن جوانان و شخصیت‌های مسئول کشورهای مختلف را به عنوان یکی از عوامل این اتفاق معرفی کرد. 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
براساس این گزارش موساد معمولاً از زنان جاسوس برای به دام انداختن طعمه‌های خود استفاده می‌کند و این افراد جهت رسیدن به اهداف خود با طعمه هایی که عمدتا غربی هستند، رابطه برقرار می‌کنند تا بتوانند آنها را برای ورود به ارتش اسرائیل و خدمت نظامی در ارتش قانع کرده و به این ترتیب پاسپورت های آنها در اختیار فرماندهان ارتش قرار بگیرد. 
 
گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
بارا رافائیلی
این گزارش می‌افزاید که دو نفر از نظامیانی که خدمت نظامی خود در ارتش را به پایان رسانده و به انگلیس باز گشتند،‌قبل از ترک سرزمین‌های اشغالی گذرنامه‌های خود را دریافت کردند، اما با کمال تعجب مشاهده کردند که مهر تعدادی از کشورها بر روی این گذرنامه ها وجود دارد که نشان می‌دهد گذرنامه آنها مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی 
شولا کوهین
تایمز به مهر کشورهای آذربایجان ، ترکیه ، روسیه و دولت‌های دیگر بر روی این گذرنامه‌ها اشاره کرده و می‌افزاید که یکی از این نظامیان هشدارهایی را دریافت کرده مبنی بر اینکه در سال‌های آینده به کشورهای مذکور مسافرت نداشته باشد، چرا که این سفر برای وی خطرناک خواهد بود. میر آمیت جاسوس کهنه‌کار رژیم صهیونیستی می‌گوید: جاسوس‌های زن نحوه بهره‌برداری از خود در زمینه فعالیت‌های جاسوسی را فرا می‌گیرند. آنها برای دستیابی به اطلاعات، حاضر به برقراری روابط با هر شخصی هستند. وی می‌افزاید که سابقه استفاده جنسی با هدف جاسوسی به قدمت خود فعالیت های جاسوسی بازمی‌گردد. 

 گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
لینور ابرجیل

"دام عسل" (Honey Trap ) نام مأموریت‌های ویژه‌ای است که جاسوسان زن اسرائیلی انجام آن را بر عهده دارند. در جریان این مأموریت‌ها جاسوسان مذکور، تجسس در سرویس‌های امنیتی را از طریق نزدیک شدن به اهداف مورد نظر انجام داده و در برخی موارد عملیات‌های ترور را انجام می‌دهند. 

در همین راستا یکی از خاخام‌های صهیونیست، بهره‌کشی جنسی از زنان برای انجام مأموریت‌های جاسوسی و فریب دادن دشمنان را مجاز شمرده است. بر اساس پژوهشی که مؤسسه صهیونیستی "زموت" با عنوان  "برقراری روابط جنسی در مسیر امنیت داخلی اسرائیل"  انجام داده، به نظر می‌رسد، استفاده های متعددی از این عملیات ها در سرویس‌های جاسوسی اسرائیل صورت گرفته است. به عنوان مثال یکی از این جاسوسان زن در سال 1966 موفق شد یک خلبان عراقی را قانع کند که هواپیمای میگ خود را در یکی از فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی  به زمین بنشاند. 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
میر آمیت دانشمند هسته ای اسرائیل در "دام عسل" 
یکی از مهم‌ترین مأموریت هایی که موساد در سال 1987 انجام داد، برای بازگرداندن مردخای فعنونو دانشمند هسته‌ای اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی بود. وی اسرار  تأسیسات اتمی اسرائیل را به هفته نامه ساندی‌ تایمز فروخته بود. در آن زمان یکی از جاسوسان زن اسرائیلی با نام سیندی اقدام به برقراری رابطه با فعنونو کرده و در ادامه او را بازداشت کرده و به سرزمین‌های اشغالی باز گرداند.
 
گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
یائیل
 
لیونی از مهم ترین جاسوسان زن موساد
وقتی موساد متوجه شد که فعنونو اطلاعات ارزشمند و محرمانه ای از فعالیت‌های اتمی اسرائیل را به ساندی‌تایمز داده است، تصمیم به بازداشت وی گرفت، اما فعنونو اراضی اشغالی را ترک کرده و به انگلیس فرار کرد. معاهدات امنیتی بین سرویس‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس امکان ربایش وی در انگلیس را فراهم نمی کرد. لذا موساد تصمیم گرفت او را با اراده خودش به ترک انگلیس وادار کند. 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
لیونی

در این رابطه یکی از جاسوسان موساد در نقش یک گردشگر آمریکایی خود را به فعنونو نزدیک کرد و در ادامه موفق شد او را قانع کند تا تعطیلات آخر هفته را با وی در شهر رم در ایتالیا سپری کند. چند ساعت پس از ورود فعنونو به رم، عناصر موساد وی را بازداشت کرده و به سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند. فعنونو در جریان محاکمه در سرزمین‌های اشغالی به 18 سال زندان به اتهام جاسوسی و خیانت و کشف اسرار اتمی رژیم صهیونیستی متهم شد. 
جریان‌های دینی و تلمودی یهود استفاده جنسی از زنان برای فریب دادن دشمنان را مجاز دانسته و حتی آن را نوعی عبادت و خدمت به صهیونیسم به شمار می‌آورند. آریشفات یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین خاخام‌های رژیم صهیونیستی برقراری روابط جنسی زنان یهودی با دشمنان برای دستیابی به اطلاعات آنها را مجاز شمرده است. موساد تلاش زیادی برای جذب زنان یهودی و غیریهودی و استفاده از آنها در این مسیر دارد ، تا جایی که استفاده از زنان به یکی از مهم‌ترین ابزارهای جاسوسی و واقعیت تاریخی ثابت در افکار صهیونیست‌ها تبدیل شده است. 

جاسوس‌های زن عرب در موساد:

 گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
راقیة إبراهیم
 
گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
سحر إبراهیم
 
 
گزارش جاسوس های زن اسرائیلی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد