سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تیم نجات غریق امیدیه الف قهرمان خوزستان شد

خبرگزاری فارس: تیم نجات غریق امیدیه الف قهرمان خوزستان شد

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان بندر ماهشهر گفت: تیم امیدیه الف قهرمان سومین دوره مسابقات نجات غریق استان خوزستان جام مرحوم مهدی نصیبی شد.

غلامرضا زورآزمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: سومین دوره مسابقات نجات غریق استان خوزستان یادواره مرحوم مهدی نصیبی با حضور 9 تیم از استان خوزستان در بندر ماهشهر به میزبانی هیأت نجات غریق این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: بعد از رقابت‌های بسیار خوبی که برگزار شد تیم‌های امیدیه الف، امیدیه ب و هیأت نجات غریق بندر ماهشهر به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: در این دوره از مسابقات رئیس هیأت نجات غریق استان حر حاجیان سعیدی و پیشکسوتان ملی‌پوش از جمله شناگرانی همچون جاسم منصوری، حمید قدسی، رضا مخیلفی، علیرضا حسن‌پور و دیگر عزیزان حضور داشتند و که جا دارد از حضور مؤثر این عزیزان صمیمانه تشکر کنم.

زورآزمایی در پایان اضافه کرد: از تمام افرادی نیز که در برگزاری این مسابقات نقش داشتند به ویژه عبدالامیر منابی و محمد سیاحی اعضای هیأت برگزاری این رقابت‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد