سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سدان لکسوس LS 460 یا بی ام و 750i ؟ (+عکس)

در "بی ام و" اما در طرح پردازی خارجی از خطوط و سطوح متناسب و بسیار هوشمندانه استفاده ‌شده که زبان طراحی کنونی "ب‌ام‌و" را نمایش می‌دهند. اما لکسوس LS به خاطر ظاهر محافظه کارانه اش معروف شده است
اگر بودجه خوبی برای خرید سدانی لوکس دارید، کدام یک از خودروهای زیر را انتخاب می کنید؟ لکسوس LS یا بی ام و سری 7. یکی از سرزمین کیفیت و دیگری از مهد خودروهای جذاب و کاربردی. به گزارش گروه خودروی عصر ایران ، قطعا کمتر کسی به این مدل خودروها بی‌علاقگی نشان می‌دهد. خودروهایی که به شدت مطلوب و جذاب هستد و هر روز به لطف فناوری‌ها و فریبندگی‌های تکنولوژی دلنشین‌تر می‌شوند.
سدان لکسوس LS 460 یا بی ام و 750i ؟

لکسوس LS 460 ژاپنی، با موتور V8 نرم بی سروصدا حرکت می‌کند و با جایگزین کردن یک موتور 4.6 لیتری به جای مدل قبلی طرفدارانش را شگفت‌زده کرده است. این خودرو با چنین موتوری توانی برابر 386 اسب بخار پیدا کرده و گشتاوری معادل 497نیوتن‌متر تولید می‌کند.این خودرو همچنین به یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته مجهز شده که در نسخه‌های مختلف می‌تواند قدرت را به چرخ‌های عقب یا چهار چرخ منتقل کند. در این خودرو انتخاب قابلیت محرک چرخ‌ها با مشتریان است.

سدان لکسوس LS 460 یا بی ام و 750i ؟

اما در "بی ام و" نیروی محرکه‌ این خودروها از پیشرانه‌ای 4.4 لیتری (موتور) 8 سیلندر، بنزینی با توان و بازده 445 اسب بخار بهره می‌برد که 650 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این بازده برای رساندن این خودرو در 4.7 ثانیه خودرو را به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این مدل‌های خاص نیز به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است. در این خودرو نیز مانند LS لکسوس یک سامانه انتقال قدرت خودکار 8 سرعته به چرخ‌ها فرمان می‌دهد.

سدان لکسوس LS 460 یا بی ام و 750i ؟

در "بی ام و" اما در طرح پردازی خارجی از خطوط و سطوح متناسب و بسیار هوشمندانه استفاده ‌شده که زبان طراحی کنونی "ب‌ام‌و" را نمایش می‌دهند. اما لکسوس LS به خاطر ظاهر محافظه کارانه اش معروف شده است، اما این روزها در مدل‌های 2016 لکسوس متحول شده و داستان کاملا فرق کرده است. در بخش جلو، جلو‌بندی لکسوس تغییر زیادی داشته و ظاهر آن خشن‌تر شده است. تغییرات در نمای عقب کمی محدودتر است، اما در کل، این خودرو ظاهر قوی‌ای دارد. به هر حال، وقتی از کنار به LS نگاه می کنیم، می بینیم که ویژگی کلاسیک و زیبای خودرو هنوز در این خودروی ژاپنی حفظ شده است.

سدان لکسوس LS 460 یا بی ام و 750i ؟

با ورود به داخل کابین LS460، بلافاصله بسیاری از امکانات لوکس جلب توجه می‌کنند. مواد و مصالح به کار رفته کم‌نظیر هستند. از چرم  گرفته تا جنس‌های پوششی مستحکم‌تر. اضافه شدن طرح‌های چوب به سطوح آلومینیومی، فضایی مدرن و در عین‌حال، آرامش‌بخش را فراهم کرده است.در بی ام و نیز درون کابین واقعاً نسبت به نسل‌های پیشین و دیگر محصولات کمپانی گران‌قیمت‌تر است. فلز، روکش‌های ظریف چوب، چرم لوکس در انواع رنگ‌ها، نورپردازی مخفی در کنار هم مجموعه‌ای هماهنگ، زیبا و دل‌نشین را می‌سازند. تنها نکته‌ای که کمی گیجتان می‌کند استفاده از پلاستیک مشکی‌رنگِ جاذب اثرانگشت در بعضی نقاط است که اصلاً در یک سدان مجلل پسندیده به نظر نمی‌رسد! در عوض ردیف عقب همان‌طوری است که باید باشد؛ صندلی‌ها عقب‌تر رفته و با انواع امکانات احاطه‌شده‌اند، استفاده از تمامی موارد به‌آسانی انجام می‌شود و در یک‌کلام همه‌چیز عالی و فوق‌العاده است.

سدان لکسوس LS 460 یا بی ام و 750i ؟

انتخاب یک سدان لوکس در میان انبوه خودروهای اینچنینی کار چندان ساده‌ای نیست. اما به نظر می‌رسد در بازارهای امروزی گزینه‌ها آنقدر وسوسه کننده هستند که انتخاب شیرین‌تر به نظر می‌رسد و هر کدام از این خودروها طرفداران خاص خود را راضی خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد