سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حاشیه سفر استاندار خوزستان به شهرستان شوش+تصاویر

خبرگزاری فارس: حاشیه سفر استاندار خوزستان به شهرستان شوش+تصاویر

سفر استاندار خوزستان به شهرستان شوش که برای شرکت در گردهمایی شهرداران این استان تدارک دیده شده، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، غلامرضا شریعتی صبح امروز چهارشنبه به شهرستان شوش سفر کرد تا در چهارمین گردهمایی شهرداران این استان شرکت کند. 

وی در این سفر از کارخانه‌جات و شرکت‌های صنعتی این شهرستان بازدید و بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی، توجه به اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروهای بومی تأکید کرد.

این سفر با حاشیه‌هایی نیز همراه بود؛ در حاشیه این بازدیدها، اهالی شوش در مسیر حرکت استاندار حضور پیدا کردند و مشکلات منطقه خود را با وی در میان گذاشتند. 

اهالی شهر «حر» از توابع شهرستان شوش در اعتراض به شورا و شهرداری در اعتراض به روند استخدام غیربومی در شرکت‌ها و کارخانه‌جات این شهرستان، به استاندار گلایه کردند و خواستار رسیدگی غلامرضا شریعتی به این مشکلات شدند.

آنها در ارتباط با مشکلات شهری و زیرساختی نیز خطاب به استاندار گفتند که ما شهردار نداریم و شورا نظارت خود را به‌ درستی انجام نمی‌دهد.

در ادامه استاندار خوزستان، از پروژه‌های پرورش ماهی اقتصاد مقاومتی سپاه مجتمع شهید مهران‌زاده، شرکت حریر خوزستان، شرکت کشت و صنعت هفت تپه، پروژه بزرگ تسطیح اراضی اقتصاد مقاومتی شرکت پاک‌چوب و شرکت قند این شهرستان دیدن کرد و مشکلات آنها را جویا شد.

شریعتی همچنین در نشست بخشداری شاوور بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و دستور داد تا هزینه انتقال آب مورد نیاز 2 هزار هکتار از اراضی بخش شاوور تأمین شود؛ وی همچنین دستور داد تا برای ارتقای سرانه بهداشتی منطقه الوان اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، استاندار خوزستان هم اکنون در گردهمایی شهرداران استان در تالار نیایش شهرستان شوش حضور پیدا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد