سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

قهرمانی بوکسورهای ایذه‌ای در مسابقات قهرمانی نوجوانان خوزستان

خبرگزاری فارس: قهرمانی بوکسورهای ایذه‌ای در مسابقات قهرمانی نوجوانان خوزستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه از قهرمانی تیم بوکس نوجوانان این شهرستان در مسابقات قهرمانی استان خوزستان خبر داد.

هوشنگ حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به اعزام تیم‌های ورزشی این شهرستان به مسابقات مختلف اظهار کرد: در پی اعزام ورزشکاران مختلف به مسابقات استانی و کشوری مدال‌ها و مقام‌های رنگارنگی به‌دست آمد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم بوکس نوجوانان شهرستان ایذه در مسابقات قهرمانی خوزستان گفت: تیم شهرستان ایذه که همواره به‌عنوان مدعی اصلی کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها در استان بوده است هفته گذشته نیز با درخشش خود به مقام قهرمانی دست یافت.رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه با اشاره به اینکه تیم ایذه با کسب 37 امتیاز توانست مقتدرانه به مقام قهرمانی استان دست پیدا کند، تصریح کرد: از بین تیم‌های دیگر شرکت‌کننده نیز تیم‌های اهواز و آبادان با شکست دادن حریفان خود در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.حاتمی اضافه کرد: تیم‌های جوانان و نوجوانان بوکس شهرستان ایذه از سال 91 تاکنون به عنوان قهرمانی استان خوزستان دست پیدا می‌کنند و از این‌رو توانسته‌اند در مسابقات کشوری 8 مدال در این رده‌های سنی به دست آورند.وی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران ایذه‌ای در استان افزود: حسن هادیان در وزن 46 کیلوگرم مقام اول، سعید احمدی در وزن 48 کیلوگرم مقام دوم، شاهین روئینه در وزن 50 کیلوگرم در جایگاه دوم، حسین هادیان در وزن 57 کیلوگرم مقام اول، سعید احمدی در وزن 60 کیلوگرم مقام اول، سروش لیموچی در وزن 66 کیلوگرم مقام اول، شروین حاتمی در 80 کیلوگرم مقام دوم و رضا حسن‌پور در وزن 52 کیلوگرم با مقام دوم به‌کار خود پایان دادند.

حاتمی ادامه داد: حسین هادیان، اشکان رضایی و پیمان شاهپری سال گذشته با حضور در مسابقات بوکس نوجوانان کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کردند که این نشان از توانایی‌های بالا و استعدادهای بی انتهای ورزش نیازمند به حمایت شهرستان ایذه دارد.

وی در پایان یادآور شد: اگر مسؤولان نگاه ویژه‌ای به این ورزش در شهرستان داشته باشند و ورزشکاران این رشته را مورد حمایت خود قرار دهند، بدون شک در سال‌های آینده می‌توانیم شاهد درخشش و شکوفایی تعداد نفرات بیشتری در سطح شهرستان و در مقاطع ملی و بین‌المللی باشیم.

فولاد‌ی‌ها از امروز در کردان کرج/ کرمی قرمزپوش شد

خبرگزاری فارس: فولاد‌ی‌ها از امروز در کردان کرج/ کرمی قرمزپوش شد

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای برپایی یک اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای، اهواز را به مقصد کردان کرج ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان که هفته گذشته یک اردوی تدارکاتی را در بروجرد پشت سر گذاشته بود، شب گذشته برای برپایی دومین اردوی خود راهی کردان کرج شد. 

فولادی‌ها با 24 بازیکن راهی این اردو شده‌اند و قرار است چند بازیکن جدید، در کرج به جمع فولادی‌ها ملحق شوند. 

قرار بود این تیم پیش از عزیمت به این اردو، یک دیدار تدارکاتی را در اهواز برگزار کند که به دلیل نبود حریف مناسب از انجام آن صرف‌نظر شد. 

بازیکنانی که در این اردو فولاد را همراهی کرده‌اند عبارتند از صابر حردانی، میلاد بدرقه، مهرداد هدایتیان، علیرضا سیدمحمودی، میلاد پاک‎پرور، ماتیاس چاگو، سروش سعیدی، مهرداد طهماسبی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، سینا مریدی، اسماعیل شریفات، محمد اهل‎شاخه، عبدالله ناصری، محمود مطلق‎زاده، مسعود عبداللهی، محمد معاوی، احمد جبوری، رضا بهمئی، حسین ایزدی، هادی حبیبی‎نژاد و مهرداد بایرامی که امکان دارد چند بازیکن جدید در این اردو به جمع این نفرات افزوده شود. 

همچنین عبدالله کرمی مدافع 34 ساله خوزستانی دو فصل پیش فولادی‌ها که به سپاهان اصفهان پیوسته بود، با عقد قراردادی به تیم فولاد خوزستان بازگشت تا این تیم را در لیگ بر‌تر شانزدهم همراهی کند، این بازیکن در کردان کرج به جمع فولادی‌ها اضافه می‌شود. 

در این زمینه، باشگاه فولاد با بررسی وضعیت سه بازیکن فصل گذشته خود به نام‌های رضا احمدی، سینا ربانی و ماتیاس چاگو تصمیم گرفت تا قرارداد بازیکن کامرونی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما تمدید قرارداد دو بازیکن جوان این تیم به دلیل ورود به رده سنی بزرگسال، لغو شد. 

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای آغاز فصل جدید چند چالش دیگر از جمله بازیکنان مصدوم خود را پیش روی دارد. 

آخرین وضعیت مصدومان فولاد نیز حاکی از آن بوده که روند بهبودی مهرداد بایرامی به خوبی در حال طی شدن است و این بازیکن می‌‎تواند همراه تیم فولاد در کرج حاضر شود. 

همچنین بهمن جهان‎تیغ که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مدتی است از جمع بازیکنان خارج شده بود، عمل جراحی رضایت بخشی را به انجام رسانده و امید می‌‎رود تا سه‌ماه آینده با انجام فیزیوتراپی، قابلیت حضور در تمرینات تیم را پیدا کند. 

فرزاد طیبی دروازه‎بان جوان فولادی‌ها نیز که در خلال تمرینات از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، کمتر از دو هفته آینده عمل جراحی را در تهران انجام خواهد داد، این بازیکن دست‌کم شش‌ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. 

 امید خالدی مدافع و احمد عبدالله‌زاده هافبک دفاعی تیم فولاد خوزستان که برای فصل آینده با این باشگاه قرارداد مشروط داشتند، با وجود اختلاف زیاد بین مبالغ موردنظر باشگاه فولاد و این دو بازیکن مانع از توافق بین طرفین شد و در ‌‌نهایت این دو بازیکن از جمع قرمزپوشان جدا شدند. 

آخرین بازیکن بلاتکلیف تیم فولاد خوزستان نیز حسین ابراهیمی بود که برخلاف وعده داده شده، به اهواز نیامد و نعیم سعداوی در این زمینه از مسؤولان باشگاه فولاد خواست نام وی را از لیست تیم حذف کرده تا در آینده نزدیک بازیکنی را جایگزین وی کند. 

اکنون این باشگاه برای فصل آینده سه جای خالی دارد که سعداوی قصد دارد این سه پست را برای ایوب والی، سروش سعیدی و سروش رفیعی در نظر بگیرد تا با روشن شدن وضعیت این سه بازیکن سرباز و محروم، لیست نعیم سعداوی بسته شود. 

سروش سعیدی مدافع جوان فولادی‌ها نیز که برای سپری کردن دوره خدمت سربازی از فولاد جدا شده بود، طبق قراردادی که با فولاد داشته و با مجوز کتبی از باشگاه فجرسپاسی به تمرینات فولاد برگشته است تا پس از انجام مراحل ترخیص از خدمت سربازی، به لیست تیم فولاد اضافه شود. 

ایوب والی مدافع میانی و بااخلاق فولاد نیز که ماه‌های پایانی دوره محرومیت را سپری می‌کند، در آستانه بخشش قرار گرفته و به احتمال قوی تا پایان تیرماه بخشش این بازیکن به‌صورت رسمی ابلاغ خواهد شد تا نام وی نیز به لیست فولاد اضافه شود. 

سروش رفیعی نیز بر خلاف شایعات، با این باشگاه قرارداد دارد و پس از اتمام دوران خدمت مقدس سربازی خود، باید به این تیم بازگردد. بر اساس این گزارش، تیم فوتبال فولاد خوزستان که برای حضور در شانزدهیم دوره لیگ بر‌تر فوتبال کشور خود را مهیا می‌کند، شب گذشته برای برپایی یک اردوی هفت روزه، اهواز را به مقصد کردان کرج ترک کرد، مجموعه بازیکنان و کادر فنی این تیم، امروز در نخستین روز اردوی خود در آکادمی فوتبال حضور پیدا خواهند کرد تا در تست پزشکی فدراسیون فوتبال شرکت کند. 

کسب عنوان سومی ووشو کار آبادانی در مسابقات بین‌المللی آذربایجان

خبرگزاری فارس: کسب عنوان سومی ووشو کار آبادانی در مسابقات بین‌المللی آذربایجان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از کسب عنوان سومی ووشوکار آبادانی در رقابت‌های بین‌المللی باکو خبر داد.

پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، به تشریح فعالیت‌های این اداره در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان آبادان در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقات جام رمضان در 20 رشته ورزشی کرده که ورزش‌های انفرادی آن اغلب به پایان رسیده و ورزش‌های تیمی نیز در حال برگزاری است. 
وی ادامه داد: در حوزه ورزش روستایی نیز این مسابقات در روستا‌های «تنگه یک»، «صیداویه» و «طره‌بخاخ» آبادان به صورت متمرکز در حال برگزاری است، همچنین تیم‌هایی در حوزه ورزش کارگری در این رقابت‌ها در قالب جام رمضان شرکت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: در این رقابت‌ها تاکنون رشته‌هایی همچون تکواندو، شطرنج، اسکیت، کشتی، وزنه‌برداری، کونگ‌فو و کاراته بانوان با معرفی نفرات بر‌تر به پایان رسیده یا تا پایان هفته جاری به کار خود پایان خواهد داد. 
ادیبی افزود: همچنین رشته‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال نیز از جمله‌ رشته‌های تیمی هستند که در حال برگزاری است و تا پایان ماه مبارک رمضان با معرفی تیم‌های بر‌تر به کار خود پایان می‌دهند. 
وی عنوان کرد: هیأت بسکتبال آبادان در این بین اقدام به برگزاری ورزش‌های استقامتی برای مادران و دختران ورزشکار کرده است. رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان یادآور شد: بر همین اساس در خانه بسکتبال، ورزش‌های متنوعی از جمله طناب‌کشی، دریبلینگ، پرتاب پنالتی و ... برای بانوان در خانه بسکتبال آبادان در نظر گرفته شده است. 
ادیبی با اشاره به فعالیت مستمر استخر خلیج فارس آبادان در ماه مبارک رمضان، گفت: این استخر همه روزه پس از افطار پذیرای علاقه‌مندان بوده و از ساعت 21 الی 23 میزبان بانوان است و پس از آن نیز تا وقت سحر سانس آقایان را برگزار می‌کند. 
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در پایان از کسب عنوان سوم «میثم شعبانی»، ووشو کار آبادانی در رقابت‌های بین‌المللی باکو خبر داد. 

پخش‌نشدن مسابقات فوتبال یورو 2016 باعث ناراحتی فوتبال‌دوستان ایذه‌ای شد

خبرگزاری فارس: پخش‌نشدن مسابقات فوتبال یورو 2016 باعث ناراحتی فوتبال‌دوستان ایذه‌ای شد

با توجه به قطع شدن مسابقات فوتبال یورو 2016 از روی گیرنده‌های معمولی تلویزیون، شهروندان ایذه‌ای هم به‌دلیل محروم شدن از دیدن این رقابت‌ها ابراز گلایه و درخواست پیگیری داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، با توجه به گرمای هوا در استان خوزستان و همچنین علاقه‌مندی شدید مردم این استان به رشته ورزشی فوتبال را بتوان یکی از تفریحات این روزهای مردم این‌دیار دانست که از چندین روز پیش با شروع رقابت های یورو 2016 باعث توجه بیش از حد به آن شده است.

هفته گذشته با پخش خبری مبنی بر شکایت یکی از شبکه‌های تلویزیونی خارجی و قطع فرستنده آن، تصاویر دریافتی این دیدارهای مهم و جذاب در برخی از شهرهای کشور قطع شد که شهرستان ایذه نیز در این امر مستثنی نبوده و از این‌رو مردم فوتبال‌دوست این منطقه از دیدن مسابقات باز ماندند.

با توجه به وارد شدن این دیدارهای مهم و تماشاگر‌پسند به مرحله حساس خود، شهروندان ایذه‌ای که از عدم مشاهده این رقابت‌های مهیج محروم مانده‌اند با تماس‌های خود به این خبرگزاری خواهان پیگیری برای رف آن شده‌اند.

این در حالی است که در برخی از شهرهای استان خوزستان که رسیدگی‌ها برای توسعه زیرساخت و دریافت شبکه‌های تلویزیونی بهتر از گذشته بهتر انجام شده بود شاید ادعای اینکه یک شبکه در یک زمان دو نوع برنامه را پخش می‌کند شاید کمی غیر قابل قبول به نظر آید.با این وجود سکوت مسؤولان صدا و سیما و عدم پیگیری برای رفع این مشکل تا جایی پیش رفت که مردم فوتبال‌دوست ایذه از این رویه ابراز گلایه و نارضایتی داشته و خواستار رفع هر چه سریع‌تر این موضوع برای جلوگیری از عدم مشاهده دیدارهای حساس دیگر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد