سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اتحادیه آهن فروشان دزفول به دلیل رکود بازار تعطیل شد

دزفول - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان دزفول گفت: رکود حاکم بر بازار علاوه بر تعطیلی اکثر واحدهای آهن فروشی در دزفول موجب تعطیلی اتحادیه آهن فروشان این شهرستان شده است.

محمدکاظم خدایی نژاد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با عمیق توصیف کردن رکود در بازار دزفول گفت: اتحادیه صنف آهن فروشان دزفول از نظر درآمدی با بحران مواجه است به طوریکه رکود علاوه بر به تعطیلی کشاندن بیشتر واحدهای آهن فروشی این شهرستان موجب تعطیلی اتحادیه آهن فروشان دزفول نیز شد.
وی وضعیت اقتصادی بازار دزفول را بحرانی و درآمد بازاریان درفول را ضعیف توصیف کرد و افزود: بازاریان امیدوار به جهش در وضعیت اقتصادی با اجرایی شدن برجام هستند.
خدایی نژاد رونق بازار دزفول را متاثر از وضعیت کشاورزی شهرستان دانست و ادامه داد: دزفول قطب کشاورزی است لذا چنانچه وضعیت کشاورزی شهرستان بحرانی باشد به طور مستقیم بر وضیت بازار دزفول اثر می گذارد.
رئیس اتاق اصناف دزفول اظهار کرد: فروش محصولات کشاورزی شهرستان دزفول هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد و محصول کشت شده با حداقل قیمت در بازار به فروش می رسد و این امر موجب تشدید رکود در بازار سایر کالاها در دزفول شده است.
14 هزار واحد صنفی در 52 اتحادیه شهرستان دزفول در زمینه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی فعالیت دارند.
از 14 هزار واحد صنفی شهرستان دزفول 9 هزار واحد دارای مجوز و پروانه کسب هستند.
6068

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد