سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف۷۰ کیلو تریاک در ورودی اهواز

نشست خبری جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان
شناسهٔ خبر: 3671210 -
اهواز - جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف نزدیک به ۷۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در ورودی شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با همکاری ماموران مواد مخدر استان لرستان از انتقال یک محموله مواد مخدر از استان های جنوبی و شرقی کشور به خوزستان و لرستان به سرکردگی شخصی به هویت «س-ر» مطلع شدند.

وی افزود: در همین راستا چند اکیپ عملیاتی از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های خوزستان و لرستان و پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، پس از هماهنگی با مقام قضایی و مستقر شدن در محورهای مواصلاتی به کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه ربندر به اهواز پرداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: ماموران پس از ساعت ها تلاش، یک دستگاه خودروی نیسان دو کابین حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودروی سمند سفید رنگ را به عنوان اسکورت محموله در مسیر غیزانیه به شهرستان اهواز شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه توقیف کردند که در این زمینه سرکرده باند به هویت «س-ر» و همدستش «ج-ص» دستگیر شدند.

صالحی بیان کرد: ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو نیسان دو کابین مقدار ۶۹ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی گفت: دو سوداگر مرگ دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد