سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کارگران یک شرکت مواد غذایی در دزفول خواستار پرداخت مطالباتشان شدند

دزفول - ایرنا - جمعی از کارگران شرکت تولید مواد غذایی در دزفول روز دوشنبه خواستار پرداخت شدن حقوق و مطالبات معوقه خود شدند.

چند تن از نمایندگان این کارگران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: شرکت مذکور حقوق سه ماهه کارکنان را پرداخت نکرده است.
یکی از نمایندگان این کارگران گفت:از سال 90 پرداخت حقوق کارگران این شرکت با مشکل مواجه شده و بیش از چهار سال است که معوقه ها توسط شرکت پرداخت نشده است ضمن اینکه کارگران این شرکت بیش از سه ماه است حقوق دریافت نکرده و برای تامین مایحتاج زندگی خود با مشکل مواجه شده اند.
وی افزود:با تغییر صورت گرفته در شرکت مذکور مدیریت جدید تنها پرداخت پنج میلیون ریال به عنوان علل الحساب به هر کارگر را متقبل شده است.
وی پرداخت نشدن حق بیمه و حقوق بازنشستگی را از دیگر مشکلات این کارگران عنوان کرد و گفت:در این شرکت 85 نفر فعالیت دارند که به دلیل پرداخت نشدن حقوق توان پرداخت بدهی بانکی ، اجاره منزل و هزینه زندگی خود را ندارند.
یکی دیگر از کارگران این شرکت نیز گفت: با توجه به مشکل پیش آمده قرار است نماینده کارگران شرکت با نماینده فرماندار دزفول نشستی برگزار کنند و مشکلات کارگران مطرح و در خصوص حل این مشکلات چاره اندیشی شود.
یک کارگر بازنشسته این شرکت نیز گفت:به دلیل پرداخت نشدن سه ماه حق بیمه از سوی این شرکت در بلاتکلیفی بسر می برم.
امیر عیسی زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول نیز در این خصوص گفت:در حال حاضر نشستی با حضور نمایندگان کارگران شرکت و نماینده دادستان در فرمانداری دزفول برای حل این مشکل برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه دادستان دزفول به طور جدی به این قضیه ورود کرده تا مدیریت این شرکت ساماندهی و مشکلات مالی برطرف شوند گفت:مشکلات این شرکت به سالهای پیش برمی گردد و به دلیل پیچیدگی هایی که در مدیریت ها ایجاد شده حل مشکل زمان بر است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول ابراز امیدواری کرد با تلاش دادستان دزفول بزودی مشکل کارکنان این شرکت حل شود.
7278/6068/6064

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد