سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شاسی بلند رولزرویس در 2018 (+عکس)

رولزرویس جدید با قد بلندش در اواخر 2018 به بازار می آید این خودرو به قاب‌های آلومینیومی در و فضای تجملاتی خاص خودش مجهز شده است.
صحبت از شاسی‌بلندهای رولزرویس دیگر یک راز نیست. بنا بر اعلام مقامات شرکت رولزرویس خودروهای مجلل و SUV رولزرویس در دو سال آینده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران آدریان ون هویدونک رئیس بخش طراحی گروه خودروسازی BMW که در ساخت و طراحی برخی از قطعات و ساختارهای رولزرویس به این شرکت کمک می‌کند، برخی از اطلاعات پروژه "کولینان" Cullinan (همان پروژه suv) را به صورت رسمی با طرفدارانش در نمایشگاه "کونکورسو دالگانسا ویلا داسته" در میان گذاشت. این خودرو بیشتر شبیه مدل‌های قدیمی رولزرویس است که پیشتر شبیه آن در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت.

تاکنون داستان‌های زیادی در مورد رولز‌رویس شاسی بلند ساخته شده است. بسیاری از مردم بعد از دیدن چرخ‌های بلند و ابعاد بزرگ حرف‌های زیادی در خصوص شاسی بلندهای رولزرویس ساختند و واکنش مردم برای در اختیار گرفتن این خودرو در اروپا و شرق دور دیدنی بود.

 نباید از رولز رویس توقع داشت خودرو شاسی بلندی در حد و اندازه‌های خودروهای قدرتمند بسازد. رولز رویس بیشتر بوی تجمل و ثروت می‌دهد. رولزرویس یک خودروی جذاب و سرگرم کننده است.

شاسی بلند رولزرویس در 2018 (+عکس)

پس نباید در هنگام راندن آن از دست‌اندازها و حفره‌های آنچنانی گذشت. انتظار می‌رود رولزرویس جدید با قد بلندش در اواخر 2018 با موتور کلاسیک V18 و با قدرت 600 اسب بخار به بازار بیاید. این خودرو همچنین به قاب‌های آلومینیومی در فضای تجملاتی خاص خودش مجهز شده است. بوی چوب و چرم نیز در این خودرو بر اصالت خودرو می‌افزاید.

استقبال طرفداران این خودرو بعد نمایش آن در نمایشگاه ماه سپتامبر سال گذشته باعث شد تا رولزرویس تمام قوای خود را برای ورود سریع‌تر به بازار به کار ببرد. "بی ام و"  ادعا می‌کند رولزرویس روی تجهیزات و کمک‌های شرکتش حساب کرده است و قرار است از ساختار و پلتفرم سری 7 و شاسی بلند لوکس آن استفاده کرد. اما رولزرویس این مطلب را پیش از این رد کرده و تمامی مراحل ساخت و پرداخت را خود را منحصرا محصول شرکت خود عنوان می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد