سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

طوفان تغییرات در خوزستان وزیدن گرفت/بازگشت عماد و خداحافظی بالدی

عبدالحسن مقتدایی
شناسهٔ خبر: 3618681 -
اهواز - با پایان یافتن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان، طوفان تغییرات در استانداری و برخی فرمانداری های خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همانگونه که برخی رسانه ها پیش بینی کرده بودند، هفته جاری را باید هفته تغییرات در خوزستان نامید زیرا از راهرورهای استانداری خوزستان اخبار جابه جایی های بی شماری به گوش می رسید و استاندار منتظر پایان انتخابات بود.

اما ابتدای هفته جاری، تغییرات قابل توجه در استانداری خوزستان برای این استان آغاز شد و طبق گمانه زنی های موجود این پایان راه نیست و قرار است باز هم سمت های تابع وزارت کشور در خوزستان آبستن تغییرات دیگری در روزهای آینده باشد.

طبق اعلام استانداری خوزستان علی عماد که معاونت منابع نیروی انسانی استانداری خوزستان را به عهده داشت و برای حضور در انتخابات استعفای خود را تقدیم کرده بود ولی از فیلتر شورای نگهبان رد نشد، مجددا با سمتی جدید که پیش از این در استانداری خوزستان سابقه نداشته به استانداری خوزستان برگشت تا به عنوان مشاور اجرایی استاندار خوزستان انجام وظیفه کند.

سمت هایی از این دست که ظاهرا جایی در چارت استانداری هم ندارند، در زمان دولت سابق هم بوده به گونه ای که استاندار سابق خوزستان نیز اغلب اختیارات معاونان و حتی روابط عمومی را به دستیار اجرایی خود داده بود ولی باید دید حضور علی عماد در استانداری خوزستان باعث کاهش اختیارات معاونان و برخی مدیران کل استانداری خوزستان می شود یا خیر؟

در حکمی دیگر، علیرضا دشتی به عنوان مدیرکل مدیریت بحران جانشین هاشم بالدی شد. این جابه جایی در حالی صورت می گیرد که مدیران خوزستان در سیل اخیر خوزستان عملکرد مناسبی از خود نشان داد و شاید این تغییر بی رابطه با هجمه هایی شدیدی که علیه مدیران استان خوزستان به واسطه عملکرد نامناسب خود در مدیریت بحران سیل به وجود آمد، نیست.

جمشید منیرزاده نیز با حکم به عنوان مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز و حومه منصوب شد و به حکمرانی چندین و چند ساله عباس هلاکویی در این سازمان پایان دهد. این سازمان که فعالیت هایش همواره با حاشیه هایی مواجه است تاکنون نتوانسته توفیقی در اجرای پروژه قطار شهری اهواز به دست بیاورد و همیشه نبود منابع مالی را بهانه کرده و به گفته صاحب نظران حالا حالاها نمی توان امیدی به غرش غول آهنی در تونل های حفر شده در اهواز داشت.

از سوی دیگر نادر عمیدزاده به عنوان سرپرست فرمانداری دشت آزادگان  منصوب شد تا جانشین جاسم مجیدی پور فرماندار فقید این شهرستان که ماه قبل به علت عارضه مغزی فوت کرده بود، شود.

بانوان خوزستان نیز در این انتصابات بی نصیب نبودند و مقتدایی در احکامی دو خانم را نیز صاحب منصب در استانداری خوزستان کرد. در احکامی از سوی استاندار خوزستان، سپیده سلطانی کاظمی به عنوان معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و فرزانه مکی داودی به عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی منصوب شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد