سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آبادان انجام شد


خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آبادان انجام شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

عزیزالله شهبازی در این مراسم اظهار کرد: آبادان با اینکه در نقطه مرزی کشور قرار دارد و از چند قوم تشکیل شده، یکی از امن‌ترین شهرهای کشور حساب می‌شود.

وی با تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان افزود: جا دارد از عوامل و مسئولان برگزاری این رویداد مهم در شهرستان به دلیل برگزاری مناسب و بدون حاشیه آن تجلیل شود.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به تعداد نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این شهرستان تنها حوزه‌ای است که مرکز استان نیست ولی 3 نماینده را در مجلس شورای اسلامی دارد و در زمان انجام انتخابات نیز امنیت کامل برقرار بود.

شهبازی اضافه کرد: جرم‌های امنیتی در این شهرستان وجود نداشته و از این رو در تعطیلات نوروز و سفرهای کاروان‌های راهیان نور مشکلاتی مانند اختلال امنیت در آن نبود.

وی با بیان اینکه برای امنیت پایدار اقدامات را باید بر چند محور انجام داد تصریح کرد: بهبود یافتن ساختارهای اجتماعی، فرهنگی، اشتغالی و... باعث انجام شدن امنیت پایدار و سهولت در کار نیروهای انتظامی خواهد شد.

شهبازی با تاکید بر به روز شدن نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف گفت: با توجه به پیچیده شدن جرایم در فضاهای مختلف نیروی انتظامی باید با توجه به این شرایط به روز شود.

نماینده دولت در شهرستان آبادان با بیان اینکه مردمی شدن امنیت، دفاع از ارزش‌ها، افزایش مهارت نیروهای انتظامی و ... از وظایف فرماندهی جدید انتظامی در این شهرستان خواهد بود عنوان کرد: با وجود شرکت‌های بزرگ، پالایشگاه و موقعیت جغرافیایی این شهرستان، انتظار می‌رود برای موضوعات مبارزه با مواد مخدر و برقرار کردن امنیت برنامه‌ریزی‌های ویژ‌ه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین کهیایی به دلیل بازنشسته شدن جای خود را به سید محسن تقی‌زاده داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد