سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پاسخ روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص تجمع صنفی کارگران

آبادان - ایرنا - روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص خبر منتشر شده در ایرنا با موضوع تجمع صنفی کارگران خدماتی شهرداری خرمشهر روبروی در اصلی سازمان، گفت:پرداخت مطالبات کارگران بر عهده پیمانکاران مربوط است.

به گزارش ایرنا حدود 50 کارگر شاغل در بخش خدمات شهری شهرداری خرمشهر دیروز و امروز با حضور روبروی درب اصلی سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان، از مسئولان این سازمان برای پرداخت حقوق و مزایای معوق خود استمداد طلبیدند.
این کارگران اعلام کردند که در بخش های مختلف شهری نظیر فضای سبز، جمع آوری زباله و دیگر بخش های این منطقه فعالیت می کنند ولی از مهرماه سال گذشته تاکنون بدون بیمه درمانی و بازنشستگی به کار و فعالیت مشغول هستند.
این کارگران مدعی شدند که از دیماه سال 94 تاکنون، تسویه حساب نشده ایم و حتی عیدی و سنوات و پاداش پایان سال گذشته را نیز دریافت نکرده اند.
روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند نیز عصر یکشنبه در واکنش به گزارش منتشر شده در ایرنا اعلام کرد:پرداخت مطالبات این صنف بر عهده پیمانکار مربوطه است
در این اطلاعیه آمده است:کارگران حاضر در این اجتماع، به مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند اعتماد دارند و پیگیری خواسته های خود را از مسئولان این سازمان خواستار شده اند.
در این اطلاعیه آمده است:نشست های هماهنگی با مسئولان مربوط در راستای حل مشکلات کارگران این صنف برگزار شده است که امید است این مشکلات بزودی رفع شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز از پاسخگویی این سازمان به شهروندان و رسانه ها تقدیر می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد