سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

داخل مجلل ترین و گرانترین جت خصوصی را ببینید

11 اردیبهشت 1395 12:00 3 مطالب جالب و خواندنی

هواپیمای ‏Embraer Lineage 1000E‏ که قیمت آن حدود 53 میلیون دلار ( معادل 190 میلیارد ‏تومان) است برای آنهایی است که هرچه بخواهند می توانند داشته باشند. جی بیورز که از اعضا ‏طراحان داخلی این هواپیما می باشد می گوید: "از من خواسته شده که در این هواپیما یک شومینه هم ‏قرار دهم که مسلما از لحاظ امنیتی مشکلات جدی به همراه داشت و من قاطعانه رد کردم." ‏

داخل هواپیمای خصوصی

حدود 80 متر مربع فضای این هواپیما می باشد. تیم بیور برای مشتریان خود بهترین های خود را فراهم کرده اند: بهترین چرمها، پشمها و مهارت های معماری. بیور می گوید: "ما وقت خیلی زیادی را صرف تحقیق در مورد مواد و محصولات مختلف کرده ایم که اگر یک مشتری با سلیقه خاص سراغ ما بیاید کاملا آماده باشیم."

داخل هواپیمای خصوصی

بیور می گوید: "چیزی که Lineage 1000E را از هواپیماهای دیگر متمایز می کند اندازه کوچک آن است. این یعنی می تواند در فرودگاه های کوچک تر که محدودیت وزن و طول بال هواپیما را دارند هم فرود بیاید. هواپیماهای خصوصی بزرگتر نمی توانند در این فرودگاه ها فرود بیایند و برای مشتریان ما دردسر درست می کنند."

داخل هواپیمای خصوصی

کابین خلبان در هواپیمای Embraer Lineage 1000E

داخل هواپیمای خصوصی

"این هواپیما هواپیمای کوچکی است که ما را وادار می کند خلاق باشیم و بیشترین استفاده را از فضا ببریم و مشتری را نیز راضی نگه داریم."

داخل هواپیمای خصوصی

"هواپیما مجهز به تلویزیون 42 اینچی است و در روبه روی تلویزیون یک مبل چند منظوره با تلویزیون اپل، پخش هوایی و وای فای وجود دارد و مشتریان می توانند به محض ورود به هواپیما تلویزیون تماشا کنند انگار که در خانه خودشان هستند."

داخل هواپیمای خصوصی

"شغل من این است که کاری کنم که مشتریان احساس کنند در خانه هستند نه اینکه چند ساعت در یک استوانه کوچک زندانی شده اند."

داخل هواپیمای خصوصی

Lineage 1000E با منبع آب 110 لیتری بزرگترین حمام در بین هواپیماهای شخصی را دارا می باشد. (برای ماشین ظرفشویی مخزن جداگانه ای استفاده می شود.) دیوارها و کف حمام سنگی است و پنجره ها نور آفتاب را از ارتفاع 12 کیلومتری به داخل می آورند.

داخل هواپیمای خصوصی

این تصویر ذهنیت بیور را از هواپیماهای خصوصی آینده نشان می دهد. او می گوید: "می خواهیم آفتاب بیشتری در فضا داشته باشیم. به جای اینکه از تکنولوژی برای ایجاد فضای بیشتر استفاده کنیم می گذاریم طبیعت با قدرت خود فضای بیشتری در اختیارمان قرار دهد."

داخل هواپیمای خصوصی



منبع: architecturaldigest
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد