سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی از فوتبال استان

پیروزی فولاد در شهرآورد اهواز

اهواز - ایرنا - دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و فولاد خوزستان در جریان هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر با نتیجه پرگل 3 بر 2 به نفع فولادی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا این دیدار قرار بود روز پنجشنبه (نهم اردیبهشت ماه) و همزمان با هفت دیدار دیگر لیگ برتر برگزار شود ولی بنا به تصمیم شورای تامین این استان به امروز (شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) موکول شد.ساسان انصاری مهاجم فولاد خوزستان توانست هر سه گل تیمش را در دقایق 57، 80 و 85 به ثمر برساند. 2 گل تیم استقلال اهواز که سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده است را نیز حمزه خذیراوی به ثمر رساند.همچنین عادل کلاه کج بازیکن کهنه کار استقلال اهواز در دقیقه 45 پنالتی را که داور به سود این تیم گرفته بود از دست داد. داور در این دیدار به ساسان انصا ی و دروگ کوئه ماها از فولاد و سیدمهدی اسلامی و رضا بهمنی از استقلال اهواز کارت زرد نشان داد.
استقلال اهواز هم اکنون با 13 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و فولاد خوزستان نیز با 3 امتیازی که از این دیدار به دست آورد، 34 امتیازی شد ولی همچنان در رده دوازدهم جدول باقی ماند.هم اکنون تیم های استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران هر سه با 51 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر به ترتیب در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

اسکوچیچ: از نتیجه راضی هستم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از نتیجه بازی با تیم استقلال اهواز که منجر به پیروزی ما شد راضی هستم اما از نحوه بازی بازیکنانم راضی نیستم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان بعدازظهر شنبه در جریان آخرین بازی هفته بیست وهشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه غدیر تیم همشهری خود استقلال اهواز را بانتیجه 3بر 2شکست داد.به گزارش ایرنا دراگان اسکوچیچ که در پایان این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد با گلایه از عملکرد شاگردانش در این بازی اظهار داشت: من این برد را به هواداران واقعی فولاد خوزستان تقدیم می کنم.وی گفت:بازیکنان ما یک مقدار عصبی بازی می کردند زیرا تحت تاتیر حواشی بازی بودند ضمن آنکه به هیچ وجه تیم حریف را دست کمک نگرفته بودیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: همان طور که می دانید درابتدای فصل تیم ما دارای مشکلاتی بود به همین علت نتوانستیم در نیم فصل اول نتیجه مطلوب بگیریم .وی افزود : اما با رفع برخی مشکلات در نیم فصل دوم تیم فوتبال فولاد خوزستان نتایج خوب و ارزشمندی گرفت و شایستگی های خود را به اثبات رساند.
اسکوچیچ گفت : خیلی ها انتظار داشتند که تیم فوتبال فولاد خوزستان نتیجه نگیرد و به دسته یکم سقوط کند اما دیدید که چنین نشد.
در جریان این بازی گروهی از تماشاگران علیه مدیریت باشگاه فولاد خوزستان و اسکوچیچ شعار می دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد