سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فرماندار دزفول:سفیران 12 کشور برای حضور در همایش روز دزفول دعوت شدند

دزفول - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول گفت:سفیران 12 کشور برای حضور در همایش بزرگداشت چهارم خرداد ، روز مقاومت ، پایداری و روز دزفول دعوت شدند.

به پاس مقاومت و پایداری مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس چهارم خرداد در تقویم ملی به نام روز دزفول نامگذاری شده است.
حبیب اله آصفی روز یکشنبه در سومین نشست ستاد چهارم خرداد در سالن جلسات فرمانداری دزفول افزود:تاکنون سفیران کشورهای ژاپن ، ایتالیا ، ترکیه ،بلغارستان ، هند ، الجزایر ، فلسطین ، پاکستان ، افغانستان و چند کشور دیگر برای حضور در همایش چهارم خرداد دعوت شده اند.
وی حضور سفیران کشورهای مختلف در دزفول را فرصتی برای گسترش مبادلات فرهنگی بین دزفول و این کشورها دانست و افزود:دزفول دارای ظرفیت های بی شماری در بخش های مختلف مذهبی ، فرهنگی ، گردشگری و نیز اقتصادی است که باید بدرستی معرفی شوند.
علی گل آرا جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز با بیان اینکه ویژه برنامه چهارم خرداد در ساعت 15 روز چهارم خرداد در مصلای امام علی(ع) دزفول برگزار می شود گفت:پیگیری برای حضور از یک شخصیت لشکری و کشوری در این همایش در حال انجام است.
وی رونمایی از تندیس و تمبر مخصوص چهارم خرداد،اجرای سرود و نمایش محلی را از جمله برنامه های این آیین دانست و گفت:برگزاری مسابقه های نقاشی و ورزشی ، ارسال پیامک با موضوع چهارم خرداد،پیاده روی خانوادگی ،دیدار با خانواده شهدای سرباز ، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی،اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم ، برگزاری شب شعر محلی ،اطعام فقرا از جمله برنامه هایی است که به مناسبت روز دزفول در این شهرستان برگزار می شود.
نادر سعادتی فرد رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان دزفول نیز گفت:همزمان با روز دزفول فیلم سینمایی نفس در دزفول به اکران عمومی در می آید.
محسن زرشناس از روابط عمومی شهرداری دزفول نیز این شهرداری 9 برنامه مختلف برای چهارم خرداد در نظر گرفته که شامل برگزاری مسابقه تیراندازی ، زیباسازی شهری ، برگزاری جشن ویژه چهارم خرداد ،نورافشانی و ارایه خدمات رایگان به شهروندان می باشند.
محمد سبزواری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول نیز گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا ،برگزاری اردوی زیارتی به قم و برگزاری مسابقه های مختلف را از جمله برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت روز دزفول عنوان کرد.
برگزاری مسابقات چهارجانبه ووشو،صعود تیم های کوهنوردی،رایگان کردن اماکن ورزشی و برگزاری مسابقات تکواندو از برنامه های اداره ورزش و جوانان دزفول به مناسبت چهارم خرداد می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد