سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز:منتظر دعوت فردوسی‌پور هستم

خبرگزاری فارس: منتظر دعوت فردوسی‌پور هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با وجود اینکه می‌دانم فردوسی‌پور من را به برنامه 90 دعوت نمی‌کند ولی منتظر دعوت وی می‌مانم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیاوش بختیاری‌زاده امشب در نشست خبری پس از بازی تیم خود که با شکست در مقابل فولاد به پایان رسید اظهار کرد: متاسفانه در صدا و سیما برای بیان حرف‌هایم وقت داده نمی‌شود.

وی افزود: در پربازدید‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون به جناب خان 3 ساعت زمان داده می‌شود و من به عنوان یک سرمربی لیگ برتری 30 ثانیه زمان برای صحبت کردن ندارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: حرف‌های زیادی در هفته آینده برای فردوسی‌پور دارم که بگویم، چرا باید برای جایگاه تماشاگران تیمی که میهمان است به جای در نظر گرفتن 10 درصد 60 درصد اختصاص دهند.

بختیاری‌زاده گفت: با وجود اینکه می‌دانم فردوسی‌پور من را به برنامه 90 دعوت نمی‌کند ولی منتظر دعوت وی می‌مانم.

وی با اشاره به عملکرد خوب فولاد خوزستان در نیم فصل دوم تصریح کرد: ما امروز در مقابل تیم فولاد خوزستان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با وجود اینکه می‌دانم تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند، از عدم کسب نتیجه توسط شاگردانم ناراضی‌ام.

بختیاری‌زاده با اشاره به تنبیه سه تن از بازیکنان در تمرین فردا و عدم اجازه برای ورود به تمرین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سقوط تیم ما قطعی شده است و امتیاز این دیدار نتیجه‌ای برای ما نداشت ولی من از بابت نتیجه این دیدار عصبانی شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد