سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مقام معظم رهبری سراغ کوت عبداله را گرفتند

عبدالحسن مقتدایی
شناسهٔ خبر: 3611777 -
اهواز ـ استاندار خوزستان گفت: مقام معظم رهبری به استان خوزستان توجه دارند و حتی سراغ شهر کوت عبداله را گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در واکنش به یکی از اهالی منطقه کوت عبداله برای وضعیت آب اظهار کرد: کاری که از دست من برمی آید و دولت انجام داده، تصویب اجرای طرح توسعه پایدار این منطقه است.

وی افزود: شهرستان کارون که مرکز آن شهر کوت عبدالله است جزو ۱۷ منطقه اولویت داری است که مسائل مختلف آن از جمله آب، برق، فاضلاب و مدرسه این منطقه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

مقتدایی بیان کرد: در دوره من، ردیفی برای این طرح توسعه پایدار در نظر گرفتند و اینقدر حساسیت وجود دارد که حتی مقام معظم رهبری به اجرای آن تأکید دارند. مقام معظم رهبری حتی سراغ کوت عبداله را از من گرفته اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: من که خدمتگزار مردم هستم و همچنین مقام معظم رهبری به فکر مردم استان به ویژه کوت عبداله هستند. بی دلیل استاندار نشده ام و حواسم به همه چیز هست.

مقتدایی در خصوص انتخابات نیز گفت: از آرای مردم در این دور از انتخابات همچون دور قبلی صیانت می شود و از همان ۱۵ اسفند تاکنون کل مجموعه ای که در پشتیبانی، تدارکات، مجموعه های اجرایی و امنیت انتخابات وظیفه داشتند، همه آمادگی کامل را دارند.

وی افزود: حتی در نقاطی که تجربه نشان داده چه در گذشته و یا حال نیاز به دقت و تمرکز بیشتری دارند هم هیچ مورد و یا مشکل قابل ملاحظه ای در دور اول انتخابات و یا همین دوره تاکنون نداشته ایم.

مقتدایی عنوان کرد: اکنون نیز امیدوارم هستیم که به خیر و خوشی آن مردمی که پای صندوق های رأی آمده اند، رأی داده و نتیجه را نیز با برقراری امنیت آرای مردم و صندوق ها اعلام خواهیم کرد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: افراد از همه دستگاه های امنیتی و عضو شورای تامین به ویژه نیروی انتظامی، قوه قضاییه و دوستان در بسیج با محوریت نیروی انتظامی در حال همکاری به منظور برگزاری انتخاباتی سالم هستند. امنیت کاملا خوب و مطلوب و همان چیزی که مدنظر داشتیم محقق شده که راضی هستیم.

مقتدایی عنوان کرد: یکی از مواردی که نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین همکاری خوبی داشتند، بازی فوتبال روز گذشته بود که فقط اجازه برگزاری یک بازی را دادیم و با هدف ایجاد امنیت برای انتخابات بازی دیگر را به چند روز آینده موکول کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد