سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مواردی از تخلفات انتخاباتی در خوزستان گزارش شده است

 مرحله دوم انتخابات مجلس در لرستان
شناسهٔ خبر: 3611955 -
اهواز ـ معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: تاکنون تخلفاتی در حوزه های مختلف انتخاباتی داشتیم و در صورت وجود استنادات، به عنوان جرم انتخاباتی تلقی شده و تحویل مراجع قضایی می شوند.

فرج اله خبیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال در انتخابات از دستگاه های احراز هویت استفاده می شود که به کامپیوتر و مودم اینترنت مجهز است.

وی تصریح کرد: بیش از ۹۸ درصد از شعب اخذ رای در خوزستان به سامانه جامع وزارت کشور و ستاد مرکزی انتخابات کشور وصل هستند.

خبیر گفت: خوشبختانه تا کنون مورد خاصی وجود نداشته و هیچ اختلاف نظری در شعب اخذ رای به ستاد انتخابات استان گزارش نشده است.

وی بیان کرد: میزان مشارکت در شعب اخذ رای متفاوت است. به عنوان نمونه میزان مشارکت در شهرستان های ایذه و باغملک بسیار چشمگیر بوده و امیدوارم که سایر حوزه های انتخابی نیز از فرصتی که باقی مانده استفاده کرده و رای خود را به صندوق ها بیاندازند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: مردم نباید رای خود را به دقایق آخر موکول کنند چون در دقایق آخر دچار مشکلاتی می شویم و طبیعتا خود رای دهندگان هم به زحمت می افتند.خبیر یادآور شد: تمدید زمان انتخابات به تصمیم ستاد انتخابات کشور و شخص وزیر بستگی دارد و نمی توانیم اظهار نظری در این خصوص داشته باشیم.

وی ادامه داد: در هر حوزه انتخابیه به هر تعداد که مردم رای داده باشند افرادی که به ترتیب بیشترین آرا را کسب کرده باشند، نماینده مردم خواهند شد و به مجلس راه پیدا می کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: حتی یک رای هم تاثیرگذار است و این امکان وجود دارد که کاندیدایی با اختلاف تنها یک رای نسبت به نفر قبل خودش به مجلس راه پیدا کند.خبیر خبر داد: تاکنون تخلفاتی در شهرستان ها و حوزه های مختلف انتخاباتی داشتیم و در صورت وجود استنادات به عنوان جرم انتخاباتی تلقی شده و تحویل مراجع قضایی می شوند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد