سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اسکوچیچ می تواند برای استقلال رضایتنامه بگیرد؟

سرمربی کروات فولاد برای نشستن روی نیمکت استقلال با مشکل بزرگی مواجه است. اسکوچیچ که ظاهرا مورد توجه آبی ها قرار گرفته است برای اینکه بتواند سال آینده روی نیمکت استقلال بنشیند نیاز دارد که باشگاه فولاد رضایتنامه اش را صادر کند اتفاقی که در حال حاضر امکان رخ دادنش زیاد نیست.
عصرایران - منابع غیررسمی همچنان به مذاکره سرمربی فولاد با مسوولان استقلال اصراردارند.مدیران تیم آبی پوش تهرانی که پس از دربی مورد فشار بسیار زیادی قرار گرفته اند در آستانه فصل جدید تصمیم به تغییراتی در نیمکت استقلال گرفته اند. تغییراتی که به نظر می رسد فقط در صورت قهرمانی استقلال منتفی باشد. 

ظاهرا آنها در جلسات غیررسمی خود به دو گزینه منصوریان و اسکوچیچ رسیده اند و گزینه دوم به خاطر پیاده شدن مدلی از پرسپولیس در استقلال شانس بیشتری دارد. تصور اینکه بازیکنان استقلال هم زیر نظر یک مربی خوب خارجی پرورش پیدا کنند دلیل اصلی این مساله بوده است . 

سرمربی کروات فولاد اما برای نشستن روی نیمکت استقلال با مشکل بزرگی مواجه است. اسکوچیچ که ظاهرا مورد توجه آبی ها قرار گرفته است برای اینکه بتواند سال آینده روی نیمکت استقلال بنشیند نیاز دارد که باشگاه فولاد رضایتنامه اش را صادر کند اتفاقی که در حال حاضر امکان رخ دادنش زیاد نیست. 

فولادخوزستان هرچند در میانه های فصل بی تمایل به تسویه حساب با اسکوچیچ نبود و حتی با شرط های عجیبی که برای پیوستن او به سپاهان گذاشت این تصور ایجاد شد که می خواهد مرد کروات را دور بزند اما در نهایت اسکوچیچ به قراردادش پایبند بود و حالا در پایان فصل او دومین تیم پرامتیاز نیم فصل دوم را در اختیار دارد. 

فولاد خوزستان اگر تصمیم بگیرد با حسین فرکی سرمیز مذاکره بنشیند به این معنی که از نیم فصل دوم تیمی که از هم پاشیده شده بود راضی نباشد خب امکان صدور رضایتنامه برای اسکوچیچ هست اما اگر آنها نخواهند عملا استقلال برای سال دوم با مربی ای مذاکره کرده که قدرت جذب اش را ندارد و در نهایت باید سراغ گزینه منصوریان برود. 

زندگی در تهران اما برای مرد کروات بسیار جذاب است . او انگیزه زیادی برای کار کردن در یکی از پرطرفدارترین تیم های تهران را دارد و شاید ،شاید بتواند مسوولان را راضی کند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد