سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دو خبر ورزشی از استان

6 بازیکن پتروشیمی بندر امام به تیم ملی بسکتبال دعوت شدند

خبرگزاری فارس: 6 بازیکن پتروشیمی بندر امام به تیم ملی بسکتبال دعوت شدند

6 بازیکن پتروشیمی بندر امام به اردوی تیم ملی بسکتبال کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال کشور، 23 بازیکن را برای شرکت در اردوی این تیم دعوت کرد که در این میان نام 6 بازیکن از پتروشیمی بندر امام(ره) به چشم می‌خورد.حامد حدادی، بهنام یخچالی، آرمان زنگنه، میثم میرزایی، محمد شهریان و سالار منجی شش بازیکن پتروشیمی بندر امام(ره) هستند که به این اردو فراخوانده شده‌اند.همچنین مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام(ره) نیز در کنار درک بائرمن مربی تیم ملی بسکتبال کشور است.همچنین از حماد سامری سرمربی تیم پالایش نفت آبادان نیز که توانست تیمش را در این فصل از رقابت‌ها به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر کشور برساند برای حضور در کادر فنی تیم ملی دعوت شده است.

نکته مهم اینکه بائرمن سنت‌شکنی کرده و از صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی، مهدی کامرانی و حامد آفاق برای حضور در این اردو دعوت نکرده است.

گلف در امیدیه احیا شد

خبرگزاری فارس: گلف در امیدیه احیا شد

فعالیت ورزش گلف در شهرستان امیدیه پس از 38 سال دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، به همت تعدادی از پیشکسوتان ورزش این شهرستان و حمایت‌های محمد باورساد مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری؛ ورزش گلف در امیدیه احیا شد.

عقیل شریفی حسینی در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: با همت جمعی از پیشکسوتان ورزش امیدیه؛ حمایت‌ها و همکاری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری توانستیم پس از گذشت 38 سال، مجدد ورزش مفرح گلف را در این شهرستان راه‌اندازی و احیا کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط محیطی گرم امیدیه و محرومیت از داشتن اماکن تفریحی متنوع؛ در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج ورزش همگانی جهت استفاده عموم مردم، بر آن شدیم که ورزش گلف را که قبل از انقلاب اسلامی از ورزش‌های مرسوم در امیدیه به‌واسطه حضور کارکنان خارجی حاضر در شرکت نفت بود را فعال سازیم تا شهروندان بتوانند از این ورزش مفرح، کم هزینه و بدون آسیب جسمی استفاده‌های لازم را ببرند.

پیشکسوت ورزش و مسئول اجرایی ورزش گلف در امیدیه بیان کرد: یکی از گروه‌هایی که می‌تواند از این ورزش به‌واسطه شرایط آن بهره‌مند شود، بازنشستگان و افراد دارای سنین بالاست که به فراخور قوای جسمی خود می‌توانند به‌راحتی از این ورزش استفاده کنند.

شریفی درباره اهداف آینده گفت: در این زمینه برنامه‌های مختلفی را با هم‌اندیشی پیشکسوتان و مسئولان به‌ویژه حمایت‌های محمد باورساد رئیس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بتوانیم این ورزش را در کنار همگانی بودن در مسیر قهرمانی توسعه داده و با پرورش نیروهای توانمند و ورزشکاران حرفه‌ای جهت حضور در لیگ‌های استانی و کشوری هدایت کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت استفاده از این ورزش می‌توانند روزهای فرد از ساعت 17 الی 19 و 30 دقیقه در فضای سبز جنب باشگاه شماره 2 (بولینگ) شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری حضور یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد