سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیام تبریک کیانی زاده در پی موفقیت تیم های خوزستانی در لیگ برتر بسکتبال کشور


ورزشی  18:59:40 1395/01/27
951-13381-5 کد خبر

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان قهرمانی پتروشیمی بندرامام و نایب قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان را در لیگ برتر بسکتبال کشور، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، فرامرز کیانی زاده در پیامی حضور بی سابقه دو تیم خوزستانی در فینال لیگ برتر بسکتبال کشور و همچنین قهرمانی پتروشیمی بندرامام و نایب قهرمانی پالایش نفت آبادن را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

"به نام خدا

 

مردم شریف و ارزشمند خوزستان، بار دیگر دلاورمردان غیور خوزستانی موجبات سرافرازی و سربلندی این استان را با قهرمانی مقتدرانه خود در لیگ برتر بسکتبال ایران و حضور بی سابقه و اولین بار دو تیم خوزستانی در فینال لیگ بسکتبال کشور در تاریخ ورزش خوزستان را رقم زدند.

مردان بلند قامت تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با برتری خود در فینال تمام خوزستانی لیگ برتر کشور، حقانیت خویش را در کسب عنوان قهرمانی اثبات کردند و نشان دادند که از سرزمین حماسه و نور، ایستادن بر سکوی  نخست را در استان نخستین ها، همت بلند مردانی رقم می زند که این خاک با برکت برای ایران اسلامی رقم زده است.

اینجانب قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام و همچنین نایب قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان را به مردم شریف خوزستنن و آنانی که دل در گرو ورزش و سربلندی استان دارند، تبریک عرض می نمایم و از مسوولان، کادر زحمت کش و دلسوز و ورزشکاران این دو تیم نیز صمیمانه سپاسگزارم.

فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان"


خبرنگار: 17028
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد