سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سخنرانی حاجی بابایی به رغم اعلام لغو برنامه از سوی شورای تامین اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - سخنرانی حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش در حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی به رغم اعلام لغو برنامه از سوی شورای تامین شهرستان اهواز برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا از لغو سخنرانی حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش در حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی از سوی شورای تامین این شهرستان خبر داد.
علی مظفری در باره دلیل لغو این برنامه در مسجد ارشاد اهواز اظهار کرد:این برنامه با هدف حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس ترتیب داده شده بود و با توجه به اینکه تبلیغ پیش از موعد مقرر خلاف قانون است این مراسم لغو شد.
وی افزود:هیچیک از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا قبل از روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه نمی توانند تبلیغات داشته باشند و در صورت اقدام با متخلفان برخورد می شود.
گزارش خبرنگار ایران از مسجد ارشاد اهواز حاکیست جلسه سخنرانی حاجی بابایی وزیر دولت احمدی نژاد در حمایت از نامزدهای اصولگرا به رغم اعلام لغو آن از سوی شورای تامین این شهرستان در حال برگزاری است.
بر اساس این گزارش، دوشنبه گذشته نیز برنامه سخنرانی مصطفی معین از چهره های اصلاح طلب در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز به دستور دادستان اهواز لغو شد.
دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند پارسال برگزار شد که سرنوشت نمایندگان شش حوزه انتخاباتی خوزستان به دور دوم کشیده شده است.
دور دوم انتخابات مجلس قرار است 10 اردیبهشت ماه برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد