سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

رقابتهای انتخابی دوچرخهسواری بانوان خوزستان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

خضیر حیاتی، دبیر هیات دوچرخهسواری استان در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عنوان کرد: این مسابقات پنجشنبه (بیستم اسفندماه) در پیست "شهدای خوزستان" در شهر اهواز برگزار شد. 

وی ادامه داد: در این رقابتها که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زن برگزار شد، بیش از 10 دوچرخهسوار از شهرهای دزفول و اهواز شرکت داشتند. دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان اضافه کرد: این مسابقات در ردههای سنی جوانان و بزرگسالان و در دو رشته 500 متر تعقیبی و 10 کیلومتر تایم‌تریل انفرادی انجام شد. وی بیان کرد: در رشته 500 متر تعقیبی جوانان، راحیل لرکی بر سکوی نخست ایستاد، ستاره زرگر دوم شد و شکوفه لرکی نیز عنوان سوم را کسب کرد.  حیاتی افزود: در رشته 500 متر بزرگسالان، آیه جمالپور در جایگاه نخست قرار گرفت و نیلوفر بیگدلی نیز مقام دوم را کسب کرد. 

او با اشاره به ماده 10 کیلومتر جوانان نیز خاطرنشان‌کرد: در این ماده راحیل لرکی، ستاره زرگر و شکوفه لرکی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.  دبیر هیات دوچرخهسواری خوزستان افزود: همچنین در رده سنی بزرگسالان این ماده آیه جمالپور اول و نیلوفر بیگدلی دوم شد. 

وی گفت: قرار بود رکابزنانی از اندیمشک و تیم صنایع فولاد نیز در رقابتها شرکت کنند که در نهایت انصراف دادند. 

حیاتی خاطرنشان‌کرد: به این ترتیب، در رده سنی جوانان، راحیل لرکی، ستاره زرگر و شکوفه لرکی و در رده سنی بزرگسالان، آیه جمالپور و نیلوفر بیگدلی جهت اعزام تیم خوزستان به مسابقات قهرمانی و لیگ کشور سال آینده انتخاب شدند. 

وی در پایان تصریح کرد: هیات دوچرخهسواری خوزستان برای آن دسته از رکابزنانی که به هر دلیل نتوانستند در این مسابقات حاضر باشند، این فرصت را فراهم آورده که چنانچه آمادگی کامل داشته باشند، به همراه سایر دوچرخهسواران منتخب، در رکوردگیری شرکت کنند.

نوجوان ژیمناست خوزستانی با کسب دو نشان طلا و یک برنز، ستاره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور شد.

ایرج رشدی، رییس هیات ژیمناستیک استان در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این پیکارها در شش وسیله (ماده) از چهارشنبه (نوزدهم اسفندماه) به مدت سه روز به میزبانی خرمآباد و در سالن شهید توکل مصطفیزاده با حضور 16 تیم برگزار شد.وی عنوان کرد: امید آینهبند، ژیمناستیک‌کار خوزستانی موفق شد در این مسابقات در مادههای پرش خرک و دارحلقه به ترتیب یک نشان طلا و یک برنز کسب کند. رییس هیات ژیمناستیک خوزستان افزود: آینهبند در مجموع شش وسیله نیز یک مدال طلای دیگر به دست آورد و با کسب 71.50 امتیاز، قهرمان قهرمانان شد و فردین عطایی از آذربایجان شرقی و یاسین مهدیزاده از مازندران نیز به ترتیب با 71.05 امتیاز و 70.45 امتیاز، دومین و سومین ژیمناست پرامتیاز این دوره بودند. او در پایان خاطرنشان‌کرد: آینه‏بند در این پیکارها کار بزرگی انجام داد چرا که در بین 74 نفر توانست مقام اول را کسب کند. در ژیمناستیک در هر دو وسیله به هر ورزشکار فقط یک مدال تعلق میگیرد وگرنه او میتوانست مدالهای بیشتری کسب کند.

کونگ‌فوکاران مسجدسلیمانی تمام مدال‌های کشوری و استانی خود را به خانواده شهید ورزشکار، هوشنگ بهزادنیا تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، کونگ‌فوکاران مسجدسلیمانی مدال‌های قهرمانی خود را در سی‌امین سالگرد شهید ورزشکار هوشنگ بهزادنیا، تقدیم خانواده این شهید کردند.این ورزشکاران با حضور بر مزار این شهید، ضمن گرامی‌داشت یاد او، ثابت کردند قهرمانان واقعی شهیدان اسلامند. شهیدهوشنگ بهزادنیا در سال 1363در جزیره مجنون به شهادت رسید.

دو و میدانی‌کاران معلول خوزستانی در رقابت‌های آسیا ـ اقیانوسیه با کسب چندین مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات از 13 اسفندماه در امارات آغاز شد و امروز (22 اسفندماه) به کار خود پایان داد. در پایان این مسابقات در بخش بانوان، هاشمیه متقیان در ماد‌ه‌های پرتاب دیسک و نیزه به دو نشان طلا دست پیدا کرد و مهناز امینی نیز در ماده پرتاب وزنه، گردن آویز طلا را به خود اختصاص داد و در ماده پرتاب دیسک نیز در رده ششم قرار گرفت.

در بخش آقایان نیز عبدالرضا جوکار در ماده پرتاب نیزه به نشان نقره دست پیدا کرد و در ماده پرتاب وزنه چهارم شد. صادق بیت‌سیاح نیز در ماده پرتاب وزنه به مدال نقره رسید و در ماده پرتاب نیزه در مکان چهارم ایستاد.

لیگ بسکتبال امید باشگاه‌های خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار‌کرد: هفته پایانی این مسابقات با حضور شش تیم روز جمعه (۲۱ اسفندماه) با برگزاری سه دیدار در شهرستان‌های آبادان، اهواز و ماهشهر برگزار شد.

وی گفت:‌ در آبادان تیم پالایش‌نفت که تا قبل از این دیدار تنها تیم بدون شکست بود و پیش از هفته پایانی قهرمانی خود را تثبیت کرده بود، با حساب ۸۶ بر ۸۲ شهرداری چمران را از پیش رو برداشت و در کل با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۰ مسابقه، قهرمانی لیگ استان را ازآن خود کرد.

وی افزود: ‌در ماهشهر نیز پتروشیمی مارون با نتیجه ۶۳ بر ۱۹ خرمشهر را با شکست بدرقه کرد و به مقام دوم این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: در اهواز هم دیدار شاهین اهواز و ملی‌حفاری با نتیجه نزدیک ۸۵ بر ۸۳ به سود ملی‌حفاری به پایان رسید و حفاری با کسب این نتیجه مقام سوم لیگ را کسب کرد.

وی بیان کرد: همچنین تیم‌های شهرداری چمران، شاهین اهواز و خرمشهر به ترتیب چهارم تا ششم شدند. مراسم اختتامیه نیز با حضور مسوولان ورزشی برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که قول دادم که تیم را تا پایان فصل اداره کنم، گفت: در حال حاضر اگر حاشیه‌ها بگذارند ما هیچ مشکلی نداریم.

کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: خدا را شکر از جوانگرایی‌مان در حال نتیجه گرفتن هستیم؛ ما خیلی دنبال برد و باخت نیستیم، البته دوست داریم ببریم ولی علاقه‌مند هستیم که به جوانان بازی دهیم تا ثابت کنیم، پتانسیل فوتبال خوزستان خیلی بالا است. وی افزود: در نیم‌فصل دوم که به این باشگاه آمدم، در مصاحبه با خود ایسنا گفتم که هدف ما جوانگرایی در استقلال اهواز است و باقی کار را هم به خدا می‌سپارم. اکنون هم چه در لیگ بمانیم و چه نمانیم به دنبال این هدف‌مان هستیم. باز هم بازیکن جوان داریم و حتما در ادامه از آن‌ها هم استفاده می‌کنیم. باید بگویم هر کسی هم شهامت استفاده از این تعداد جوان را در لیگ برتر کشور ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در ادامه درباره قهر ابراهیم تهامی (مربی تیم) نیز گفت: نیم‌فصل اول که تیم نتیجه نمی‌گرفت و آن اعتصاب‌ها و جنجال‌ها پیش آمد، به خاطر بی‌پولی بود. در نیم‌فصل دوم هم جوانگرایی کردیم تا مشکل مالی به ما فشار وارد نیاورد. به هر حال مشکل مالی هم متوجه کادرفنی و هم بازیکنان است و وقتی به بازیکن یک میلیون تومان می‌دهیم، نمی‌توانیم به مربی 30 میلیون تومان بدهیم و البته پولی هم نداریم که بخواهیم بدهیم.وی ادامه داد: حق تهامی است که پول دریافت کند ولی باشگاه باید پول داشته باشد که پرداخت کند. هنوز مشکل مالی ما رفع نشده است و از جایی هم بودجه‌ای دریافت نمی‌کنیم. داریم قناعت می‌کنیم تا تیم به پایان فصل برسد. به هر حال اگر می‌گوییم استقلالی و بومی هستیم، باید این شرایط را هم درک کنیم. یعقوبی گفت: قول دادم که تیم را تا پایان فصل اداره کنم که این کار را هم می‌کنم و خدا را شکر سرمربی تیم هم شرایط را درک می‌کند و کنار من است و جوانان تیم هم توقعی ندارند و وضعیت باشگاه را درک می‌کنند. مالک باشگاه نیز اگر بتواند، هرزگاهی به ما کمک می‌کند. در حال حاضر اگر حاشیه‌ها بگذارند، ما هیچ مشکلی نداریم.

نوجوان ژیمناست خوزستانی با کسب دو نشان طلا و یک برنز، ستاره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور شد.

ایرج رشدی، رییس هیات ژیمناستیک استان در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این پیکارها در شش وسیله (ماده) از چهارشنبه (نوزدهم اسفندماه) به مدت سه روز به میزبانی خرمآباد و در سالن شهید توکل مصطفیزاده با حضور 16 تیم برگزار شد.وی عنوان کرد: امید آینهبند، ژیمناستیک‌کار خوزستانی موفق شد در این مسابقات در مادههای پرش خرک و دارحلقه به ترتیب یک نشان طلا و یک برنز کسب کند.  رییس هیات ژیمناستیک خوزستان افزود: آینهبند در مجموع شش وسیله نیز یک مدال طلای دیگر به دست آورد و با کسب 71.50 امتیاز، قهرمان قهرمانان شد و فردین عطایی از آذربایجان شرقی و یاسین مهدیزاده از مازندران نیز به ترتیب با 71.05 امتیاز و 70.45 امتیاز، دومین و سومین ژیمناست پرامتیاز این دوره بودند.

او در پایان خاطرنشان‌کرد: آینه‏بند در این پیکارها کار بزرگی انجام داد چرا که در بین 74 نفر توانست مقام اول را کسب کند. در ژیمناستیک در هر دو وسیله به هر ورزشکار فقط یک مدال تعلق میگیرد وگرنه او میتوانست مدالهای بیشتری کسب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد