سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد ماهشهر شد

خبرگزاری فارس: پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد ماهشهر شد

پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان بندر ماهشهر وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس امشب در میان استقبال پرشور مردم و مسئولان این شهرستان وارد ماهشهر شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران در حاشیه ورود پیکر این دو شهید گلگون‌کفن اظهار کرد: پیکر این دو شهید امشب به حسینیه هیئت فاطمیون منتقل و فردا نیز برای برگزاری یادواره شهدا به حسینیه ثارالله منطقه سوم نیروی دریایی سپاه منتقل خواهد شد.

عباس چاروسایی افزود: بعد از ظهر فردا ساعت 16 و 30 دقیقه نیز پیکر این دو شهید بزرگوار به شهر چمران منتقل و در میدان ورودی این شهر مورد استقبال مردم و مسئولان این شهر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: فردا پس از نماز مغرب و عشا مراسم شب وداع با این دو شهید برگزار خواهد شد، سپس پیکر پاک آنها به بندر امام و شهرک آیت‌الله طالقانی منتقل می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران خاطرنشان کرد: روز یک‌شنبه همزمان با سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 9 صبح مراسم تشییع پیکر این دو شهید گلگون‌کفن از مقابل کمپ خیام شهر چمران آغاز و در پارک مرکزی واقع در چهارراه امام خمینی (ره) این شهر خاک‌سپاری خواهند شد.

چاروسایی در پایان گفت: پیکر این شهدای گمنام متعلق به یک شهید 23 ساله است که در منطقه فکه و در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده و دیگری شهیدی 18 ساله است که در منطقه زبیدات و در عملیات تک دشمن به فیض شهادت رسیده است.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد