سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ابراز تاسف کیانی‌زاده از جایگاه فعلی شنای خوزستان در کشور

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تاسف‌بار است که باوجود این همه استخر سرپوشیده در استان، شنای خوزستان در کشور هیچ جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان که امروز (سه‌شنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد با تبریک به عیسی‌زاده رییس جدید این هیات، اظهار کرد: شنای خوزستان سال‌های جز برترین‌های کشور بود و مقام‌هایی در کشور و حتی بالاتر از آن هم داشتیم، در حالی‌که اکنون به این صورت نمی‌باشد. جالب است آن موقع که در شنای کشور مطرح بودیم، استخرهای سرپوشیده ما حداقل بودند ولی اکنون که این همه استخر سرپوشیده در استان داریم، شنای خوزستان هیچ جایگاهی در کشور ندارد.

وی ادامه داد: در شمشیربازی که تعداد مدال‌های آن محدود است، ما موفق شدیم در رده نونهالان به مدال برسیم ولی در رشته شنا که دارای 160 مدال است، هیچ مدالی نداریم که این جای تعجب و تاسف دارد. همچنین عدم توجه و بی‌ثباتی در مدیریت‌ها، حاکی از عدم موفقیت ما در این رشته بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما در 10 سال اخیر تقریبا در شنای خوزستان هیچ بوده‌ایم و لازمه آن این است که برنامه‌ریزی خیلی خوبی صورت بگیرد. عیسی‌زاده نیز برنامه‌های خود را ارایه داد و دو سال با توجه به سرپرستی‌اش در این هیات، تجربه مدیریتی دارد و با توجه به برنامه‌هایش، امیدوارم با حمایتی که اعضای مجمع و همچنین جامعه شنا از او خواهند داشت، برای فعال کردن شنای خوزستان گام بردارد. همچنین اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز بیش از حد توان کمک خواهد کرد.

وی افزود: من معتقد به رونق رشته‌های پایه و پر مدال هستم و با توجه به انتخاب رییس هیات و ثباتی که به آن رسیده‌ایم، از عیسی‌زاده حمایت می‌کنیم و امیدوارم خیلی زود به نتیجه برسد. ما ظرفیت لازم و نیروی مستعد شنا را در استان داریم و قطعا با بررسی ضعف‌ها و برنامه‌ریزی‌ای که صورت می‌گیرد، کسب مدال هم حاصل خواهد شد و امیدوارم عیسی‌زاده نیز وحدت و همدلی را در شنای خوزستان برقرار کند تا هر چه سریع‌تر به اهداف مدنظر برسیم. ضمن اینکه رییس هیات باید ارتباط خوبی با فدراسیون داشته باشد و برگزاری مسابقات را در دستور کار خود قرار دهد.

کیانی‌زاده ادامه داد: عملا کمیته‌های مختلف را تشکیل دهید و اسم‌ها فقط روی کاغذ نباشند و از نیروهای تحصیلکرده به عنوان مسوولان کمیته‌ها استفاده شود تا به ارتقا شنای استان کمک شود. همچنین رییس هیات باید با همه دستگاه‌ها به ویژه آموزش و پرورش ارتباط خوبی داشته باشد. یکی از این ارتباطات که در آموزش و پرورش است باید در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ی مختص شنا باشد. همچنین اعضا باید مشارکت بیشتر داشته باشند و شنای استان را از کمک‌های خود محروم نکنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد