سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اهواز پس از هر گرد و غبار باید شست ­و ­شو شود

1456045795245_P239.jpg

عضو شورای شهر اهواز بر لزوم شت‌وشوی شهر پس از وقوع هر بار گرد و غبار در اهواز تاکید کرد.

هوشنگ شیرمردی در گفت ­و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با تاکید بر لزوم شست­وشوی شهر اهواز از سوی شهرداری پس از وقوع پدیده گرد و غبار اظهار کرد: با توجه به این‌که در آستانه عید نوروز هستیم، الزامی است که شهرداری اقدامات لازم را جهت شست و شوی شهر اهواز پس از وقوع هر بار گرد و غبار انجام دهد.

وی با بیان این‌که شهرداری باید برای زیباسازی شهر اهواز تلاش بیشتری کند، گفت: اکنون ظاهر شهر اهواز به شکل شایسته‌ای نیست. علاوه بر گرد و غبار شدید، کاندیداهای انتخابات با تعداد بسیار بالا، قوانین را در بخش تبلیغات رعایت نمی­ کنند و در همه نقاط سطح شهر به چسباندن تبلیغات خود اقدام می ­کنند.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: شهرداری باید تلاش کند و تمام توان خود را برای پاکسازی شهر به کار گیرد. همچنین موضوع انتخابات امری غیر قابل پیش­ بینی نبود و شهرداری می­ توانست با تدبیر، برای این دوره از انتخابات تصمیماتی را جهت جلوگیری از آلودگی و بدشکل‌سازی شهر اتخاذ کند.

وی با اشاره به این‌که شهرداری موظف به زیباسازی شهر است و دیگر نهادها وظیفه‌ای در این زمینه ندارند، بیان کرد: شهر برای همه است ولی در قانونی نیامده که علاوه بر نهادهای مربوطه، نهاد و سازمان خاصی وظیفه کمک کردن جهت زیباسازی شهر را دارد.

شیرمردی افزود: در هر صورت سازمان­هایی که دستگاه آب‌پاش یا پمپ باد دارند، می­ توانند در شست ­و شو و زیباسازی شهر اهواز پس از گرد و غبار کمک کنند.

وی ادامه داد: اگر هر دستگاه و سازمانی از جمله آموزش و پرورش، برق و سایر دستگاه ­ها در حیطه مجموعه و مالکیت خود در زیباسازی شهر تلاش کنند و از همکاری و مشارکت مردم نیز بهره گرفته شود، علاوه بر این‌که کمک ویژه‌­ای در بخش اجرایی به شهرداری می­ شود، شهرداری در تنگنای مالی نیز قرار نخواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد