سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر کشور برابر پرسپولیس تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دیدار عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

این دیدار که تقابل مربیان کروات دو تیم فولاد و پرسپولیس بود، با حساب یک بر صفر به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ پایان رسید.

مهدی طارمی تک گل این دیدار را به ثمر رساند.  فولادی ها با 20 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.


تیم های ملی‌حفاری و پالایش نفت آبادان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، برابر حریفان خود به برتری رسیدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در این هفته از مسابقات ملی‌حفاری موفق شد میزبان خود شهرداری نوشهر را با نتیجه 11 بر یک شکست دهد. حفاری در حال حاضر با 33 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. در دیگر دیدار این هفته، پالایش نفت آبادان در خانه خود با حساب 8 بر 2 برابر شهرداری البرز زنجان به برتری رسید. نفتی ها با 27 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

رقابت‌های والیبال آتیه‌سازان بانوان خوزستان با قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

 

خادم‌علی تهذیبی، رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص برگزاری این مسابقات به میزبانی ماهشهر، اظهار کرد: این مسابقات از 20 تا 23 بهمن ماه و با حضور هشت تیم برگزار شد.

وی با اشاره به تیم های شرکت کننده در این رقابت ها گفت: تیم های ماهشهر، درفول، بندرامام خمینی (ره)، نفت امیدیه، شوشتر، هندیجان، هفتکل و شوش در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.  رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر افزود: در پایان این رقابت ها و پس از انجام 16 مسابقه، پتروشیمی بندرامام به قهرمانی رسید، هفتکل دوم شد و نفت امیدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی بیان کرد:  از ابتدای سال جاری باتوجه به برنامه هایی که داشتیم قصدمان فعال کردن بخش بانوان در رشته های مختلف بود که در این راستا با درایت همکارانم میزبانی های استانی و کشوری را در ماهشهر داشتیم. از سال گذاشته نیز سخت افزارهای لازم را برای میزبانی های مختلف فراهم کردیم و امیدوارم بتوانیم میزبانی های متعدد دیگر را هم در ادامه داشته باشیم.

تهذیبی افزود:در همین مسابقات والیبال آتیه سازان که روز گذشته برگزار شد، شهردار ماهشهر و اعضای شورای شهر حضور داشتند و ما موفق شدیم بخش بانوان هیات والیبال ماهشهر را تحت پوشش مالی آن ها قرار دهیم.

تیم نفت امیدیه به فینال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، نفت امیدیه در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر کشور، روز گذشته (جمعه) در دیداری خارج از خانه موفق شد با حساب 10 بر 4 نیروی زمینی ارتش را شکست دهد.

نفت امیدیه در دور رفت با حساب 8 بر 10 بازی را به حریف خود واگذار کرده بود ولی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با پیروزی 18 بر  14 مجوز حضور در مرحله فینال را به دست آورد. در دیگر دیدار دور برگشت مرحله  پلی آف، دانشگاه آزاد نیز با غلبه بر سپاهان، فینالیست شد.

دیدار رفت فینال بین دو تیم نفت امیدیه و دانشگاه آزاد، 30 بهمن ماه در امیدیه برگزار خواهد شد.

اتومبیلرانان خوزستانی در  پنجمین مرحله رقابت های سرعت کشور، چند عنوان برتر را به دست آوردند.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات روز گذشته (جمعه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی گفت: در پایان این رقابت ها در کلاس هونداسویک پژمان پژم، مجتبی اسماعیلی و میعاد اسلامی  هر سه از خوزستان به ترتیب سکوهای اول تا سوم را ازآن خود کردند. در کلاس پژو 405 اختصاصی نیز شایان افتخاری دیگر شرکت‌کننده خوزستانی در این رقابت ها در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان ادامه داد: در کلاس شش سیلندر توربو، شهاب پیشانی‌دار از خوزستان پس از ورزشکاران تهرانی عنوان سوم را به دست آورد و در کلاس جنسیس اختصاصی نیز علی ربیعی و مهدی شاکری هر دو از خوزستان به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند. وی با تمجید از عملکرد اتومبیلرانان خوزستانی در این مرحله از رقابت ها، گفت: ورزشکاران استان در این مسابقات که از سطح خوبی برخوردار بود، موفق عمل کردند و با درخشش آن ها توانستیم چند سکوی برتر کشور را ازآن خودمان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازیکنانش بعد از پیروزی بر سپاهان دچار غرور کاذب شده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس، گفت: به پرسپولیسی‌ها بابت این پیروز که حقشان بود تبریک می‌گویم. ما تیم واقعی نبودیم. به هرحال یک اتفاقی که افتاد این بود که ما به پرسپولیس احترام می‌گذاریم. بازیکنانم بعد از بازی با سپاهان دچار غرور کاذب شدند. 

وی افزود: برخی بازیکنانم در اندازه‌های خود نبودند. خان‌زاده و مساریچ هم به دلیل مصدومیت آمادگی لازم را نداشتند. از طرفی چاگو هم تلاش شد به بازی برسد. امروز بازی بدی را ارائه دادیم و به خصوص در میانه زمین که توپ‌ها به پرسپولیسی‌ها می‌رسید. به هرحال ما شانس‌هایی در این بازی داشتیم که می‌شد به گل تبدیل کنیم.  سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی درباره داوری بازی، گفت: اجازه دهید درباره داوری قضاوت نکنم. بازیکنان ما کمی مغرور بودند و جای بهانه‌ای نیست. باخت ما منصفانه بود و ما به خودمان باختیم. تیم ما در سطحی که انتظار داشتیم ظاهر نشد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام، آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور را با برد به پایان رساند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این هفته از مسابقات عصر امروز (جمعه) با دیدار تیم های پتروشیمی و نیروی زمینی در ماهشهر پیگیری شد. شاگردان مهران شاهین طبع که هفته ها است صدر جدول را در اختیار دارند در این دیدار نیز با نتیجه 74 بر 63 حریف خود را از پیش رو برداشتند و به صدرنشینی شان در لیگ تداوم بخشیدند.

پتروشیمی که این روزها خود را برای حضور در مسابقات باشگاه‌های غرب ‌آسیا آماده می کند، دهم اسفندماه در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.  دیدار تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان در لیگ برتر روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

شاگردان عبدالله ویسی در هفته بیستم رقابت های  لیگ برتر فوتبال کشور، برابر تراکتورسازی به تساوی دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این دیدار از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش هر دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و هر دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. 

در این دیدار گل های هر دو تیم از روی نقطه پنالتی به دست آمد و عاشوری برای آبی های خوزستان و ایران‌پوریان برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

استقلال خوزستان با این نتیجه 37 امتیازی و موقتا صدرنشین شد.

خوزستان با 30 اتومبیلران در رقابت های سرعت کشور شرکت می کند.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات فردا (جمعه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد ورزشکارن خوزستانی شرکت کننده در این مسابقات، گفت: خوزستان با 30 ورزشکار در پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی سرعت کشور حضور پیدا می کند و نفرات استان نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بیان کرد: این رقابت ها در کلاس های 206 اختصاصی، جی تی 86، BMW، توربو و جنسیس کوپه برگزار خواهد شد و قطعا در دو کلاس می توانیم مدال کسب کنیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این دیدار از عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

 

*در ابتدای مسابقه یاد و خاطره شهدای چوار ایلام و شهیدان جامعه فوتبال گرامی داشته شد.

*پیش از آغاز بازی، کادرفنی آبی پوشان به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و به آن ها خوش آمد گفتند.

* همچنین پیش از آغاز مسابقه، بازیکنان تیم استقلال خوزستان به سمت تماشاگران خودی رفنند و از آن ها بابت حضورشان در ورزشگاه تشکر کردند.

*میثم دورقی و روح الله سیف الهی به دلیل محرومیت و ادواردو و مهدی زبیدی به دلیل مصدومیت غایبان استقلال خوزستان در این بازی بودند.

*در دقیقه چهار مسابقه هواداران استقلال خوزستان همگام با هواداران فولادی که به ورزشگاه آمده بودند، یک صدا ایوب والی را تشویب کردند و خواستار بخشش محرومیت وی شدند.

*فردین عابدینی، فرزاد حاتمی و شاهین ثاقبی غایبان تراکتورسازی در این بازی به دلیل مصدومیت بودند.

*در دقیقه 13 مسابقه نیز حسن بیت سعید در محوطه جریمه تراکتورسازان توسط علی حمودی سرنگون شد و داور نیز بلافاصله نقطه پنالتی را به سود آبی پوشان اهوازی نشان داد که علی اصغر عاشوری نیز این ضربه پنالتی را به گل نخست شاگردان ویسی تبدیل کرد.

*این بازی در نیمه اول با یک گل به سود آبی های اهواز به پایان رسید.

*در بین دو نیمه نیز امیر قلعه نوعی که به شدت از پنالتی اعلام شده به ضرر تیمش شاکی بود با صدای بلند در سالن منتهی به رختکن می گفت "در روز روشن سر ما را بریدند!"

*همچنین محمد طیبی کاپیتان آبی ها نیز به شدت به داور مسابقه در بین دو نیمه معترض شد.

*در دقیقه 81 مسابقه داور مسابقه خطای هند پنالتی عقیل کعبی را در محوطه جریمه استقلالی ها اعلام کرد که این ضربه پنالتی را محمد ایرانپوریان به گل تساوی تراکتوری ها تبدیل کرد.

*این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا شاگردان ویسی با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آبی های تهران، به صدر جدول مسابقات صعود کنند.

تیم ووشو خوزستان در رقابتهای قهرمانی و انتخابی تیمملی به دو مدال برنز و یک نشان نقره دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این پیکارها، دوشنبه (نوزدهم بهمنماه) در استان سمنان‏، شهر شاهرود آغاز شد و روز گذشته (چهارشنبه) به پایان رسید. تیم ووشوی استا در بخش تالوی این رقابتها با شش ورزشکار شامل دو نونهال، دو نوجوان و دو جوان شرکت کرده بود که در پایان متین قنواتی توانست یک مدال برنز را در رده سنی جوانان این بخش کسب کند. 

در بخش ساندا نیز، پنج ووشوکار خوزستانی در رده جوانان شرکت کرده بودند که در پایان دانیال مزبان‌پور و عرفان بویری به ترتیب به یک نشان نقره و یک برنز دست یافتند.  در این مسابقات 306 ووشوکار از 34 استان کشور حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد