سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برای آزادی هر کیلومتر خاک کشور ۱۴ شهید، ۴۴ جانباز و ۳ آزاده دادیم

سردار نورالهی
شناسهٔ خبر: 3045992 -
سبزوار-مدرس دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: برای آزادسازی هر کیلومتر از خاک میهن از دست متجاوزان ۱۴ شهید، ۴۴ جانباز و ۳ آزاده تقدیم انقلاب شده است.

سردار الله نور نور اللهی صبح سه شنبه در همایش روشنگری سیاسی که در محل تالار فرهنیگان شهرستان سبزوار برگزار شد با اشاره به سی و هفتمین بهار آزادی بیان کرد: در دوره تثبیت انقلاب استکبار جهانی جنگی به ما تحمیل شد که در اثر آن ۵ استان کشور با مساحت  ۱۵ هزار کیلومتر از خاک میهن به اشغال رژیم بعث عراق در آمد.

فرمانده نمونه سپاه و دریافت کننده مدال نشان لیاقت از دست مبارک مقام معظم رهبری افزود: برای آزادسازی این شهرها خون ۲۲۲ هزار شهید دارای شناسنامه در دوره طلایی دفاع مقدس بر پای درخت تنومند انقلاب ریخته شد که از این رقم ۵ هزار معلم، ۳۶ هزار دانش آموز، ۵ هزار روحانی و دانشجوی شهید برای شکوفایی  و تثبیت نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.

سردار نور اللهی گفت: در دوران حماسه غرور آفرین نظام جمهوری ۱۶۲ عملیات برای آزادسازی ۱۵ هزار کیلومتر این سرزمین اجرا شد که پیروزی این انقلاب حاصل از جان گذشتگی و ایثار۳۰۰ هزار جانباز،۴۲ هزار آزاده و ۲۲۰ شهید  است.

وی ادامه داد: همچنین برای هر کیلومتر آزاد سازی این مناطق ۷۲ لیتر خون ریخته شده که پیکر برخی از شهدا هنوز بعد از ۲۷ سال از اتمام جنگ پیکر مطهر شش هزار و ۵۰۰ شهید مفقود الاثر از سفر عشق برنگشته و میهمان ریگزارها، کوه ه و دریاهاست.

مشاور ارشد رئیس دانشگاه افسری امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه امروز ما وارث و امانت دار خون های شهدا هستیم تصریح کرد: سربلندی، پیشرفت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون فداکاری های فرزندان انقلاب است ۲۲ بهمن ماه پایان حقارت ملت و آغاز عظمت و عزت مندی این ملت است .

شیطنت شیاطین پیچیده تر شده است

سردار نور اللهی با اشاره به انتخابات ۷ اسفندماه گفت: مردم باید هوشیار باشند طیرا امروز بعد از سال ها توطئه استکبار جهانی شیطنت شیاطین پیچیده تر شده  و دشمنان در این انتخابات عمق استراتژی ملت را اندازه گیری می کنند.

وی یادآور شد: آمریکا دارای ۱۱ ناوشکن زبده و قوی است که سه ناو آن در دریای عمان و خلیج فارس مستقر است اما جرات آمدن به داخل ایران ندارد چرا که از استحکام و وحدت این ملت ترس دارد .

مشاور ارشد دانشگاه افسری امام حسین(ع) تصریح کرد: گرچه رقابت سیاسی در این کشور وجود دارد اما هنگامی که حرف از دشمن اصلی به میان آید مردم در مسائل اصولی و زیر بنایی همراه و در مقابل زور گویی اجانب یک صدا خواهند شد.  

وی با بیان اینکه ما باید امین و امانتدار خون شهید و رنج جانبازان باشیم خواستار مشارکت و حضور آحاد مردم در انتخاباتهفتم اسفند ماه شد و گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده که بخواهد به دست نامحرمان سپرده شود مردم بایستی با دید سیاسی و عاقلانه افراد مصلح و قانونمند را بر اصل پیروی از رهبری و ولایت فقیه راهی مجلس سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد