سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شاخص توسعه خوزستان 22 سال عقب‌تر از میانگین کشوری است

استاندار خوزستان:

شاخص توسعه خوزستان 22 سال عقب‌تر از میانگین کشوری است

استاندار خوزستان با اشاره به عقب ماندگی 22 ساله توسعه خوزستان نسبت به میانگین موجود در کشور گفت: فناوری و حوزه‌های مربوط به آن می‌تواند مبحثی مهم در پیشرفت و خارج شدن از این وضعیت باشد.

خبرگزاری فارس: شاخص توسعه خوزستان 22 سال عقب‌تر از میانگین کشوری است                

عبدالحسن مقتدایی شامگاه دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی از مدیران استانی برگزار شد، با ابراز امیدواری از اینکه اقدامات عرصه فناوری و ارتباطات در خوزستان بتواند آغاز ارائه خدمات نوین در خوزستان باشد، اظهار کرد: عدم باور نسل‌های نو در این عرصه به نوعی نشان‌دهنده دچار ساختار کهنه است.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه‌های فناوری اطلاعات آن هم در فضای دارای محدودیت، افزود: وارد شدن فشار در برخی شرایط از جوانب گوناگون بر یک مساله باعث خلاق‌تر و با اراده‌تر شدن می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه فناوری اطلاعات و موارد ارتباطی باعث به‌روز شدن جامعه خواهد بود، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم در این حوزه به شکوفایی برسیم، زیرا استان خوزستان از گذشته تا به امروز دروازه بسیاری از تغییرات و تحولات بوده است.

مقتدایی با اشاره به عقب ماندگی 22 ساله توسعه خوزستان نسبت به میانگین موجود در کشور تصریح کرد: فناوری و حوزه‌های مربوط به آن می‌تواند مبحثی مهم در پیشرفت و خارج شدن از این وضعیت باشد و انتظار می‌رود با شناخت ظرفیت‌ها و راه‌های پیشرفت شرایط رشد و توسعه خوزستان آماده شود.

انتهای پیام/72026/ر20/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد