سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش ویژه هورنیوز:

از سردی این شورا یخ زدیم/ در اهواز فقط دوشنبه ها هوا کمی معتدل است!
به راستی آیا دلیل کم کاری و عدم پیگیری های برخی افراد همین هوای سرد است، یا اینکه باید قبول کنیم برخی ها هوا رو سرد کرده اند و پیگیری نمیکنند! و سوال اینجاست چرا وقتی شرجی می شود باز هوایشان سرد است؟

به گزارش هورنیوز ؛ این روزها هوای آلوده ترین شهر دنیا (اهواز) رو به سردی رفته و عملاً جنب و جوش مردم هم کمتر شده است. به تلاش و اقتدار برخی مسئولین امیدوار بودیم که در یکسال گذشته متوجه شدیم دیگر از آن پیگیریها و تلاش خبری نیست و عملاً سردی هوا بر آنان نیز غلبه  کرده؟!

به راستی آیا دلیل کم کاری و عدم پیگیری های برخی افراد همین هوای سرد است، یا اینکه باید قبول کنیم برخی ها هوا رو سرد کرده اند و پیگیری نمیکنند! و سوال اینجاست چرا وقتی شرجی می شود باز هوایشان سرد است؟

باری، شهر اهواز در نیمه وسط شورای سومش با اتفاقات نادری روبرو گشته و رو به انحلال رفت. انحلالی که به مزاج بعضی از اعضای آن زمان هم چنان بد نیامد.

چندی از آن شورا گذشت، و با قانون جدید می بایست ۲۱ نفر دیگر وکیل مردم می شدند و در قالب چهارمین شورا مطالبات رای دهندگان را از ادارات مختلف پیگیری می نمودند!

امروز تقریباً سه سال از آن انتخاب و شروع شورای چهارم می گذرد و همان رای دهندگان به کم کاری و بعضاً کم محلی برخی اعضای شورا اذعان دارند و انتظار نهادینه شدن این شورا را امری محال می دانند!

به گزارش خبرنگار ما از سطح شهر، مهمترین علل باورناپذیری مردم در مورد پیشبرد مطالباتشان توسط این شورا عدم پاسخگویی مدیران شهرداری به ایشان می باشد. مدیرانی که باید قبول کنند شورا نهاد ناظر بر عملکردشان است.

ضمن اینکه در این خصوص جمشید سلحشور عضو شورا در صحن علنی با اعتراض به عملکرد این مدیران گفت: متاسفانه برخی از مدیران شهرداری مانند شهرداران منطقه ۲ و ۳، جوابگوی تماس های اعضای شورا نیستند که این موضوع رفتار زشتی است.

همچنین ابتسام الباجی عضو دیگر شورا گفته های وی را تائید کرد و خواستار آوردن اسم های ایشان هم شد.

مریم ابریشم کار سخنگوی شورا هم گفت: متاسفانه سیستم شهرداری اهواز بسیار باز است به صورتی که شاید معاونت اداری و مالی هم آمار دقیقی از کارکنان در شهرداری نداشته باشد.

ابریشم کار اظهار کرد: متاسفانه تا مدیری در شهرداری اهواز سرکار می آید و بخواهد از مجموعه خود اطاعات کافی را به دست بیاورد، فوراً تغییر می کند.

وی افزود: علاوه بر اینکه در شهرداری اهواز ثبات مدیریتی وجود ندارد، انتصابات نیز براساس شایستگی افراد انجام نمی شود و متاسفانه برخی از مدیران نیز تحصیلات مرتبط با پست خود را ندارند.

سخنگوی شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: البته حل این مشکلات در یک دوره چهارساله شورا حتی با واقف بودن اعضا با نقش نظارتی خود، حل شدنی نیست.

و دیگر اعضای شورا که در ۳ سال گذشته بعضاً نطق ها و مصاحبه های بسیار تندی علیه شهردار و مدیرانش داشتند، این روزها آن مشکلات را به فراموشی سپرده اند و سوالات متعددی از جمله، آیا مشکلات شهرداری و مدیران آن حل شده و… بسیار مجهول مانده که امیدواریم این اعضای شورا پاسخگو باشند و فقط به جلسات یکنواخت دوشنبه ها بسنده ننمایند.

البته بعضی از افراد قدرتمند در این شورا هم وجود دارند که اصلاً کاری با کسی ندارند و بسیار راحت، رمانتیک و تاثیر گذار و قدرتمند ادامه می دهند!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد