سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رئیس دانشگاه شهرداری اهواز مدیر نمونه کشوری شد

با آنکه مدت زمان کوتاهی از راه اندازی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز می گذرد اما فعالیت های این دانشگاه به نحو چشمگیری افزایش داشته و رشته های مختلفی در این دانشگاه فعال شده است
با حکم دکتر محمدرضا مردانی رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور، اسماعیل احمدی فر بعنوان مدیر نمونه مراکز کشور معرفی شد.
با آنکه مدت زمان کوتاهی از راه اندازی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری اهواز می گذرد اما فعالیت های این دانشگاه به نحو چشمگیری افزایش داشته و رشته های مختلفی در این دانشگاه فعال شده است.
پیشرفت در امور آموزشی، انجام فعالیت های فرهنگی و هنری، افزایش رشته ها و دانشجویان از جمله دلایل انتخاب دانشگاه شهرداری بعنوان دانشگاه برتر در میان مراکز علمی کاربردی کشور است.

رئیس دانشگاه شهرداری اهواز، مدیر نمونه کشور شد

 محمدرضا مردانی رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور در حاشیه چهارمین نشست هم اندیشی روسای مراکز تابع موسسه آموزشی عالی علمی، کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور در مجتمع فرهنگی فجر اهواز گفته است: ماموریت گرا بودن به این معنا است که در راستای توانمندسازی کارکنان وزارت کشور، استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و شهرداری ها، آموزش های متناسبی ارائه کرده و با توجه به رشد فناوری، توسعه حوزه علم و تغییر ماهیت مشاغل، آموزش های قبلی را به روز کنیم.وی افزود: باید نیروها را براساس مقتضیات سازمان های موجود آموزش بدهیم تا از توانمندی های لازم برای انجام مشاغل برخوردار باشند.
مردانی در خصوص برنامه های در دستور کار موسسه گفت: مهارت محوری از مهمترین برنامه ها است بنابراین پرهیز از مباحث نظری، حرکت به سمت مباحث کاربردی و افزایش سهم دروس حوزه مهارتی در دستور کار قرار دارد.

منبع: تابناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد