سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک هزار و 420 روستای خوزستان به اینترنت پرسرعت متصل شد

اهواز - ایرنا – به مناسبت دهه مبارک فجر یک هزار و 420 روستای خوزستان بطور همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش ایرنا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در محل دبستان حضرت امیر(ع) روستای ثدین از توابع شهر ویس شهرستان باوی بیان کرد: توجه دولت به بخش های کمتر توسعه یافته و روستاها است تا زیرساخت های لازم اقتصادی و اشتغال در این مناطق فراهم شود.
محمود واعظی گفت: یکی از سیاست های دولت یازدهم تامین امکانات لازم در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است.
وی افزود: وزارت ارتباطات همگام با دولت به دنبال شتاب انتقال امکانات به روستاها است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: هم اکنون در روستای ثدین از توابع ویس، نسل سوم و چهارم تلفن همراه وجود دارد و هدف از اتصال روستاها به اینترنت پرسرعت رونق کسب و کار در روستاها است.
واعظی در ادامه اضافه کرد: از ابتدای تشکیل دولت یازدهم تاکنون شش هزار میلیارد ریال برای انتقال اینترنت به روستاهای کشور هزینه شده، و تا 9 هزار میلیارد ریال برای انتقال اینترنت نیز هزینه می شود.
در استان خوزستان دو هزار و 524 روستا وجود دارد.
شهرستان باوی با مرکزیت شهر ملاثانی با حدود 90 هزار نفر جمعیت، با تصویب هیات وزیران در سال 1389 از شهرستان اهواز جدا و مستقل شد. ویس یکی از شهرهای شهرستان باوی در شمال اهواز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد